AVIVA DRESS.

14:10

Dzisiaj przychodzę do Was z postem apropos studniówki, sylwestra tudzież każdej innej okazji, na potrzebę której przyda się piękna ‘kiecka’.
Wiadomo, ze każda z Nas na studniówce chciała, czy też chciałaby, wyglądać jak tylko najlepiej się da. Jeśli chodzi o fryzurę, makijaż, buty,  dodatki lub też główny element zestawu – sukienkę. Przygotowałam dla Was kilka propozycji ze sklepu internetowego AVIVADRESS. Mają niesamowicie duży wybór i co najważniejsze – kreacje, dzięki którym nie przejdziecie niezauważone. Jestem pewna, że coś z asortymentu sklepu wpadnie wam w oko! I tu powstaje pytanie dla poszukujących sukienki:  Zastanawiałyście się już czy ma być to długa suknia czy raczej sukienka midi lub ‘do kolanka’ ? Ja osobiście przepadam za długimi, jestem ich chyba największa fanką. Muszę tu przyznać, że strasznie żałuję, że na swoją studniówkę pojawiłam się w sukience o ‘kolankowej’ długości.. Dlatego teraz, kiedy tylko się da zakładam kreacje maxi! Przykro mi, że takich okazji jest niewiele.. Żadna z moich najbliższych przyjaciółek nie zamierza jak na razie stawać na ślubnym kobiercu, a szkoda.. ( P.S. Dziewczyny! Do roboty!)  Ale może Wy jesteście druhnami? Albo szukacie jakiejś wyjątkowej sukienki na wesele? Jeśli tak to dobrze się składa, bo znowu mogę Was odesłać wspomnianego wcześniej sklepu. Nie próbuję Was namówić na klikanie w linki czy coś w tym stylu. Przejrzałam ich ofertę i gdybym tylko potrzebowała teraz jakąś sukienkę, to bez wahania kliknęłabym ‘BUY’...  Niestety moje wydatki ubraniowe ograniczone zostały do potrzebnego minimum…


Zostawiam Wam więc moje propozycje sukienek studniówkowych, karnawałowych, weselnych, jak i takich, które możecie śmiało przyodziać  na jakieś specjalne okazje, na których musicie wyglądać w stu procentach elegancko.  Każda z nas lubi się ‘odstrzelić’, nie mówcie mi tutaj, że nie, bo nie uwierzę! Jeśli nawet nie dla Tego Szczególnego Mężczyzny, to dla samej siebie. Dobrze jest się czuć dobrze we własnej skórze, chociaż są z tym zadowoleniem z siebie często ogromne problemy. Sama przez to przechodziłam po porodzie. A tu za dużo, trochę wyżej za mało, nie miałam ochoty patrzeć w lustro. Aż w końcu ruszyłam tyłek do roboty iii dało się. Nie miałam 20kg do zrzucenia, tylko 10, a jak od razu człowiek się ze sobą lepiej czuje. Wiadomo też, że często Panie noszące rozmiar XXL są pewne swojego piękna. I dobrze! Jeśli akceptujemy siebie to widać, bardzo. Oczywiście, kto zna kobiety wie, że zawsze sobie coś znajdą, co mają w sobie nie-tak :-) Dlatego tutaj mam prośbę do Panów: Powiedzcie swoim Paniom czasem coś miłego, żeby wiedziały, że mają się dla kogo starać!
P.S. Od sukienek po wstawkę o akceptacji własnego ciała – cała ja :-)

P.S. 2. Mam nadzieję, że przedstawione propozycje kreacji przypadną Wam do gustu. A nóż widelec zdecydujecie się na kupno dzięki mojemu poleceniu? Kto wie… 

ENG:
Today, I want to show you some dresses for your prom, New year’s party or some other occasion which requires a beautiful dress.
It’s commonly known that each of us – women, wanted or would look like a million dollars at prom. If we’re talking about hairstyle, make – up, accessories, shoes or about main piece of this set – dress. I choose for you a few dresses from an online store – AVIVADRESS. They have an amazing gowns in stock, I’m sure  at least one of these will catch your eye! And now, I created a question for dress seekers – Have you considered if you would like to have maxi, midi or mini dress? Personally, I’m really keen on wearing these ‘floor length’ gowns, I’m probably the biggest fan of them. I have to admit my regret about wearing knee length dress at my own prom.. So that’s why I’m always wearing maxi gown now – when I’ve got a possibility of course. I’m truly sorry that I have got only one or two chances during whole year to dress up elegant.. None of my closest friends is getting married in the nearest time, what a shame.. (P.S. Girls! Do something!) But maybe You, ladies, are bridesmaids? Or you’re looking for a dress to wear at someone’s wedding? If your answer is yes – it’s better for you because I can send you from this place to AVIVADRESS again. I’m not trying to forced you to clicking in links or something like that, no. I’ve went through their offer and if I only would be in need of dress I would click ‘BUY’ without batting an eye. Unfortunately, my clothing budget has been limited to minimum.
I’m leaving you now my prom, cocktail or formal occasions dress propositions. Every woman from time to time, want to look fabulous, and don’t tell me that is not true because I’m not going to believe you, you little liars! J If you’re not doing this for The Special Man, do it for yourselves. It’s good to feel good in your own skin, especially because we often do not know this feeling. I was going through this problem after giving birth. Too much here, too little up higher, I was not feeling like seeing myself in mirror. But I moved my lazy body to work for my better look. And I made it. It wasn’t 40kg for me to loose, it was 10 instead,  but what a feeling this was to look at myself in the mirror. We also know that women in XXL size are aware of their beauty. And that’s good! If we accept ourselves, other people can see it, and appreciate it. Of course, everyone who knows women very well, can also suppose that we –women, will always find something wrong. And I have now request to every man: Tell your woman some nice words, so that they know well that their efforts won’t go to waste!

1. HERE

 

2. HERE


3. HERE



4. HERE


4. HERE


5. HERE


6. HERE




Przepraszam za jakość zdjęć, tylko takie mogłam pobrać dla Was ze stronki...

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Moja studniówka już dawno za mną :) Miałam klasyczną, czarną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great selection!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sukienki , ja studniówkę miałam juz daawno :) teraz szukam sukni na poprawiny na swój slub :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne, ta druga najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sukienki wybrałaś. Moje koleżanki też nie mają zamiaru stawać na ślubnym kobiercu, aleza rok szykują mi się wesela - tyle czekałam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci dobrze, u mnie się nie zanosi nawet na kilka lat w przód:(

      Usuń
  6. Sukeinki są piękne- ja nie miałabym odwagi wystąpić w czerwonej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są świetne, ale mi najbardziej podoba się przedostatnia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie, Panowie więcej komplementów! Oni po prostu myślą, że jak już nas zdobyli, to powinniśmy wiedzieć, że nas kochają i jesteśmy piękne, że nie muszą nam już tego mówić :/ albo po prostu spoczywają na laurach, bo skoro już zdobyli, to nie muszą się starać grrrrr a to najgłupsze co mogą zrobić :/
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !Chciałabym zapytać czy aviva dress wywiązała się z umowy dotyczącej wspołpracy? Otrzymałaś swoją zapłatę? :) Bedę wdzięczna za odpowiedź u mnie na blogu ! :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne propozycje , piękne sukienki i każda mi się podoba, szkoda,ze nie mam póki co okazji by jakąś kupić i założyć ;)

    Wesołych Świąt !

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.