sneakers + jacket

11:21

Dzisiejszy zestaw to połączenie elegancji i wygody. Mnie osobiście często przydają się tego typu sety, więc próbuję je cały czas odkrywać na nowo. Płaszcze schowałam już na dno szafy, za to powoli wyciągam z niej marynarki, które idealnie wyżej wspomniane wiosenno-zimowe okrycia wierzchnie, zastępują. Połączenie karmelu, bieli i czerni chyba nigdy mi się nie znudzi. Jest uniwersalne i po prostu bezpieczne.. Do dzisiejszego zestawu dobrałam obuwie sportowe, jak doskonale pewnie widzicie :-) Na moje skromne oko to dobry pomysł :P a Wy, co sądzicie?





















I am wearing: 
jacket nn / sh 
t-shirt handmade / vinted.pl  
high waisted pants h&m 
sneakers house  
sunnies sinsay  













pics by Mum <3

You Might Also Like

52 komentarze

  1. świetna marynarka!
    to raz!

    dwa - połączenie kolorów jest bardzo fajne.
    Bo z jednej strony optymalne i powiedziałabym nawet, że bezbłędne (te kolory zestawione ze sobą nie mogą źle wyglądać!), a z drugiej na tyle neutralne, że wszędzie ten zestaw założysz.

    Modyfikując ewentualnie wybór butów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dodałabyś jeszcze melonik?:P Dziękuję Ci Mar! :)

      Usuń
  2. bardzo ładne wyglądasz w koczku ;) marynarka- super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z butami jestem jak najbardziej na tak! Swoją drogą, ja ze sportowym obuwiem się ostatnio nie rozstaję. Połączenie kolorów mi się bardzo podoba, wszystkie uwielbiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby bez szaleństwa, ale robi super wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tak upiętych włosach :) Stylizacja jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzurka <3
    Śliczne te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne ciuszki ;) zapraszam do mnie
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-a.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w upiętych włosach!:) Lubię Twoje stylizacje - nie są przerysowane i widać, że dobrze się w nich czujesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zrobiłam sobie podobna bluzkę i patrząc na twoje zdjęcia strasznie żałuję, że jest już na mnie za mała...

    Stylizacja jest świetna, na luzie, ale coś w sobie ma.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO LUBIE TAKIE ZESTAWY.

    ~~~~~~~~~>>>>>>
    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    WWW.BAMBIBOHO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo stylowe połączenie ;) wyglądasz w nim super !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie, jak zwykle:)zestaw praktyczny i elegancki, połączenie fantastico;)bardzo, bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie połączenia, ślicznie !:)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, niby prosty ale zdecydowanie nie banalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny luzny zestaw :) lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne połączenie marynarki ze sportowymi butami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna marynarka ! :). ogólnie bardzo lubię połączenia elegancji z wygodą, w takim zestawieniu czuję się najlepiej. :)
    i ta fryzura...! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej spodobała mi się koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sety są nie tylko praktyczne ale i świetnie wyglądają!
    Pięknie kochana!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie, na luzie a jednak elegancko, w Twoim stylu Pozdrawiam Stala obserwatorka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Cieszę się się, że się podoba!

      Usuń
  21. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie proste, wygodne zestawy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze jakie Ty perełki łowisz w tych lumpeksach;p ja to zjarana kurteczką, mówię skąd ona jest, a tu sh ;p świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne są te buty :)))
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezły mix :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w tak upiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the blazer with the trainers! Great outfit!

    xx,

    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. lekko i dowcipnie, podoba mi się.
    I ładnie Ci w tym uczesaniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot dear :D
    Great post and great tips!!!

    I'm following you via GFC. Can you follow me back, please? <3

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw, a najbardziej spodobały mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja sportową elegancję uwielbiam, a Twój zestaw jest idealny! Nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajniutki zestawik:)bardzo mi sie spodobał, masz ciekawe pomysły, które popieram:)pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny zestaw:) Lubię takie połączenia, marynarka i do tego sportowe buty super:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie połączenie idealne!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne, choć osobiście wolałabym koszulkę bez nadruku :))

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja właśnie odświeżyłam moje marynarki wyciągnięte z dna szafy - w końcu to idealny okres żeby z nimi zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To ostatnio mój ulubiony look :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się ten zestaw, też lubię łączyć elegancję z wygodą zwłaszcza na co dzień, kiedy przede wszystkim liczy się wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z takimi butami było Ci z pewnością wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie http://paulinkax15.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.