high-waisted jeans.

06:39

Ten wpis będzie z kategorii 'tych w biegu', więc tym razem nie przeczytacie moich filozoficznych wypocin. Za to zestaw składałam w głowie już od dawna. Dopiero ostatnio udało mi się -oczywiście w sh- dołapać takie spodnie, które śniły mi się po nocach (dosłownie). Pamiętam jak śmiałam się z fotografii mojej Mamuśki w tego typu dżinsach, a tu proszę, jednak wszystko zostaje w rodzinie. Mam cichą nadzieję, że Wam też się spodobają. Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja zmykam pod kołdrę się kurować... ZNOWU... 
Miłego dnia Moi Drodzy! 













Płaszcz - River Island
Koszula - Reserved
Spodnie - sh
Buty - DeeZee
Kopertówka - sh
Okulary - Sinsay


You Might Also Like

55 komentarze

  1. Świetne zdjęcia !
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :
    maja-and-syla.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze na pierwszym roku studiów miałam w szafie dwa takie wysokostanowe modele "marchew" ;)
    wywaliłam... bo poszły mi suwaki.
    te spodnie były ze mną od piątej klasy podstawówki.
    żałuję, że nie wszyłam ekspresów od nowa, bo ja nie mam tyle szcześcia i w lumpach nie trafiam na takie modele :(

    zazdroszczę Ci ich - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. top model...nic dodac nic ujac...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja i cuuudny płaszczyk !

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny płaszcz. Mam podobną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska stylizacja, elegancka, a jednak na luzie .... uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny płaszczyk :) bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądasz, śliczny płaszczyk i zdjęcia :-) Pozdrawiam
    obserwuję :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie spodnie. Stylizacja niesamowicie mi się podoba :) Dawno nie widziałam takiej w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to właśnie u mnie miałaś okazję ją zobaczyć :)

      Usuń
  10. Wow amazing outfit! I love your high waisted jeans!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look :) biel i jeans coś pięknego i fryzurka fajna :) z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz zajebisty styl. nie ma się do czego przyczepić :) świetne te oldschoolowe jeansy i szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jestem naprawdę pod wrażeniem :)
    Świetnie wyglądasz i do tego rewelacyjne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!!!! *_*
    Zakochałam się w płaszczyku!!!

    https://thiefclothes.blogspot.com/b/post-preview?token=Il9jaUkBAAA.wwSyUffwVR9JKmlGpi3x_Q.9fwci1L15CElJPduhay_vA&postId=3214769102107066587&type=POST

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje "dżiny" :)
    Faktycznie mają coś z minionej epoki ;) Ale podobają mi się :)
    A moda jak bumerang przecież - powraca :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie! Bardzo podoba mi się Twój płaszcz i jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To co kiedyś było modne wraca do łask
    http://justebreathe.blogspot.com/ <- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo stylowy plaszcz i te jeansy prezentuja sie wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  20. Baaardzo fajne jeansy, wyglądają bardzo stylowo :) stare rzeczy mają taki " porządny " wygląd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam - są bardzo porządnie wykonane :)

      Usuń
  21. O tak! Moda wraca do nas jak bumerang! Też się śmiałam z takich spodni, a tu proszę...wyglądają świetnie! Obserwuję i zajrzyj do mnie może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie i teraz widać jak moda powraca :) Mi takie spodnie też się podobają. hehe :pp
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! kochana, wygladasz rewelacyjne! uwielbiam takie stylizacja!:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz naprawdę świetny! Bardzo do Ciebie pasuje! :)
    __________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna, klasyczna stylizacja. Świętnie wyglądasz!
    z przyjemnością obserwuję!:)

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz rewelacyjnie :* Płaszczyk świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcz jest niesamowity :) bardzo ładne zdjęcia! dziękuję za odwiedziny, u mnie nowy post :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. znowu tu wpadam i kolejna swietn stylizacja, super; ) swietne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętam, że miałam takie spodnie w podstawówce, były kupione w Pewexie ;) Chętnie zdobyłabym ten model ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sklepach niestety nie znalazłam, jedynie w sh :)

      Usuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.