black and grey.

05:47

W tym natłoku obowiązków w końcu znalazłam czas na przyjemności, tj. zdjęcia! Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że nie mogę już spędzić ani chwili dłużej pisząc tutaj coś dla Was.. Obiecuję, że się poprawię! Pędzę do Olasa i książek... Nasi wykładowcy chyba nie są w stanie pojąć, że my też mamy jakieś życie osobiste poza studiami.. No nic, zostawiam Was ze zdjęciami. Dajcie znać, co sądzicie o tym, szaroburym jak dzisiejsza pogoda, zestawie. 















P.S. Ta skórzana ramoneska nie odstępuje mnie na krok, wybaczcie :)

Kapelusz - nn
Kurtka - Stylownia Butik Chrzanów
Sweter- sh
Spódnica - House
Rękawiczki - House
Naszyjnik - nn
Sztyblety - nn


You Might Also Like

62 komentarze

  1. Cała stylizacja jest bombowa, ale szczególnie podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eej, no... ten zestaw nie jest szary ani bury - ani jedno i drugie!!!
    tu jest dużo bieli, on jest... świetlisty, wyrazisty ;P

    piękny jest!
    ja bym się w te ciuchy mogła ubrać i iść do ludzi w tym - w całości, każdy detal uwzględniając!

    (no dobra, może naszyjnik bym zdjęła, bo ja w ogóle w kwestii biżuterii bywam wybredna ;P)

    cudownie wyglądasz, Gabrysiu!

    P.S. coś o tym wiem - o tych wykładowcach mówię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, że wszystko byś nosiła! Oprócz naszyjnika ;)! Muszę Ci przynzać, że ja też rzadko zakładam coś na szyję.. Jakoś tak wolę bransoletki wszelkiego rodzaju :)!

      Usuń
  3. ładnie wyglądasz
    sweterek masz śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zestawienie ;) kolory minimalistyczne , ale kapelusz super , pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, ale spódnicę przygarnęłabym chętnie już, teraz, zaraz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kujonie! ;-)
    Dobrze, że jednak znalazłaś czas na zdjęcia. Jest bardzo ładnie. Lubię szarości. Podoba mi się naszyjnik, kurteczka też, a.... wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to cieszę się że jednak wszystko!:-)

      Usuń
  7. Te zdjecia portretowe sa meeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę piękne zdjęcia! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Studia już dawno za mną...niestety, ale jeszcze pamiętam jak to bywało... Ramoneski uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ciągle bym chodziła w swojej ramonesce;) Twoja jest świetna, a zestaw jak zawsze perfekcyjnie dobrany:)

    OdpowiedzUsuń
  11. love your outfit so much. so pretty :)
    would you like to follow each other? i love your blog :)

    http://sonya-thaniya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. So pretty! :)

    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. You always look so beautiful! This outfit is just fabulous :) I totally love the hat

    xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacja - pięknie wyglądasz :)

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknaaa ;*

    Buziaki, P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny blog i fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Doskonale Cię rozumiem, bo sama nie miałam zupełnie na nic czasu, gdy studiowałam :/
    Zestaw jest rewelacyjny, mocny i z charraktere- absolutnie moje klimaty! <3
    A ramonka jest czasowa, też mam taką jedną, z którą mogłabym się nie rozstawać :P hehe
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ramoneski coś chyba mają w sobie, że ciężko się z nimi rozstać.. I pasują do wszystkiego ;)

      Usuń
  18. You looks like a actress you should try to be a actress If you are not getting platform then follow me on http://guruofmovie.com We will help you

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny zestaw, uroczy kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia i kapelusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pasuje CI kapelusz :)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny zestaw na szorobury dzień :) Ja też mam ramoneskę, która towarzyszy mi na większości zdjęć hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szary look też jest fajny ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz bardzo ciekawy zestaw i zdjęcia świetne takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny klimat zdjec i super spodnica!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Studia! Jeszcze pamiętam tych upierdliwych wykładowców;)
    Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great color combo, lovely hat and amazing pics!!!!
    Have a great start of the week darling!
    Kisses, love Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne połączenie sweterka i spódnicy :D Na pewno zostaje w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow ,the Photos are gorgeous!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasyka nigdy nie wychodzi z mody ! :)
    Pozdrawiam, http://largeluggage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. hejka:)stale obiecuje ze Ci to napisze i wciaz czasu brak..ale dzisiaj leje i jest luz, wiec...obserwuje Twojego bloga i wzoruje sie na tym jak sie ubierasz:)jestem licealistka
    i sama tez mam zamiar sie zajac moda..przede mna matura niestety;)ale wczesniej studniowka wiec prosze o jakis wystrzalowy pomysl zeby zakosic konkurencje:)jestes SUPER:)polecilam tez moim kumpelom Twojego bloga:)pozdrawiam i czekam na nowe prezentacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Studniówka już niestety za mną, ale proponowałabym jakąś długą kreację, sama żałuję, że wybrałam krótką.. :( jeśli chcesz, skontaktuj się ze mną mailowo. Podeślę Ci parę moich propozycji ;)!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Piękny zestaw! Masz bardzo sympatyczną buźkę.
    Dodaję do obserwowanych :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny codzienny zestaw :) świetnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  34. Ani szaro ani buro!! Za to bardzo klimatycznie:) Śliczna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. kolejne świetne połączenie! pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne stylizacje,bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  37. such a nice photo! love it!
    check out my blog for cute handbag GIVEAWAY!
    xo, zia

    http://ziaglance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.