collar dress.

11:13

Korzystając z pogody, która mam nadzieję zostanie z Nami na dłużej, postanowiłam pokazać Wam 'szkolną' sukienkę z kołnierzykiem, która pokazana w TYM poście, przypadła Wam do gustu. Wiem, że kapelusz jest ostatnio nieodłącznym elementem wielu moich zestawów, ale jakoś tak... On dodaje takiego fajnego charakteru każdej kombinacji. A Wy, co o tym sądzicie? 
Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja wracam do chemii organicznej... 













hat h&m
coat sh
collar dress atmosphere / sh
sunnies george / sh
bag brytyjka.pl


You Might Also Like

54 komentarze

  1. śliczna sukienka. mi też przypadła do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale, ale - bez tego kapelusza byłoby pusto!
    owszem, wyszłoby dość fajne preppy, ale kapelusz wypełnia tu pustą przestrzeń nad głową ;)
    można by wypełnić ją jeszcze kokiem - to też jest pomysł ;)

    jednak ja, jako fanka kapeluszy, mówię mu tu wielkie "tak" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ciuchu pewnie na taką sukienkę nie zwróciłabym uwagi, a u Ciebie wygląda na prawde fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kapelusze, choć nie noszę. Cas to zmienić koniecznie. Sukienka jeszcze bardziej mi się podoba, gdy ją widzę na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ta sukienka wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka mnie zachwyciła ;) piękny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. very nice outfit...i love your dress

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham motyw kratki, a w tej sukience jest Ci idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakolanówek nie lubię, ale cała reszta bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. what a gorgeous outfit:) i love the dress so much, it's super cute <3

    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja irewelacyjna dynamika zdję c
    :)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna stylizacja i piękne zdjęcia! Zostaję i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the plaid dress! You look amazing!

    xx
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze ślicznie!!! Uwielbiam kraty, a Twoja sukienka jest świetna!! Wyglądasz w tym zestawie mega uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your dress is beautiful. Loved it.
    I am following your blog via GFC, it would make me so happy if you did the same :)
    Sabina
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. You look absolutely magnificent.
    I just followed you . Hope you'll follow me back here⤵️
    http://twinladybug.blogspot.com
    Stylosis.com
    Bloglovin.com/
    instagram.com/
    Love & hugs Twinsladybug

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, ładny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja ;) Uwielbiam kapelusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja w szkolnym klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy Ty we wszystkim musisz wyglądać tak zjawiskowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka rewelacyjna, uwielbiam kratę w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapelusz świetnie pasuje do całości - bardzo mi się podoba !
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie się prezentujesz w takim mundurku ;) Piękna sukienka i świetnie zestawiona! A kapelusz, tak jak i u mnie- często wykorzystywany ale zdecydowanie na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapelusz fantastyczny! Tak bardzo próbuje się przekonać do nakryć głowy i nie bardzo mi to wychodzi. Upatrzyłam już sobie nawet jeden, ale nie widzę siebie w nim. Ty za to wyglądasz w kapeluszu super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się przekonasz :) Po prostu potrzebujesz dobrać idealny kształt i wielkość ronda. Trzymam kciuki za Twój wybór!

      Usuń
  25. W takim wydaniu Gabrysiu lubie Cię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna jest ta sukienka! I masz rację, kapelusz zawsze dodaje charakteru :)
    Zapraszam do siebie: http://urszulawil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba :) super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie jak zawsze ale za każdym razem inaczej Masz pomysły i wyobraźnię Podziwiam Kapelusze da dla Ciebie idealnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten wystający biały kołnierzyk jest kropką nad "i", cudowne zestawienie. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. No i dobrze,że to nieodłączny element, bo świetnie się sprawdza jako dodatek do stylizacji. Sama chyba się skusze na kapelusze, bo cholernie mi się ostatnio podobają.

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie pensjonarskie klimaty. Zresztą nie raz już na swoim blogu mówiłam, że mam fiksację kołnierzykowo-kokardkową. Bardzo lubię te motywy. Nadkolanówki zresztą również. Także co Ci będę gadać, 100% w moim stylu wyglądasz!
    kapelusz fajny, więc nie miej stresu, że nudny;-)
    Aha, gratuluję takich lumpeksowych łupów!

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz :)
    świetny jest ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Choć bardzo Black to bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.