gingham

13:32

Kratka (niekoniecznie) ta 'vichy', którą prezentuję Wam dziś w poście, gości w modzie już dosyć długo. W sezonie wiosennym przeżywa swoje pięć minut i przy okazji przybiera najmodniejsze pastelowe kolory. Widziałam ten wzór już na płaszczach, spodniach, topach, koszulkach... wszędzie. Na moje szczęście dopatrzyłam się go też na spódnicy, i to midi - mojej ulubionej długości. Jak się domyślacie - długo się nie zastanawiałam i kupiłam to cacko. Czekałam tylko, aż nasze kochane słońce zacznie Nam umilać dni, żebym tylko mogła ją założyć. Oto się doczekałam, a mój kraciasty zestaw możecie oglądać poniżej :-)







Pamiętajcie, że biorę udział w konkursie na najlepszy look Fashion Week Poland, organizowanym przez Galerię Łódzką i proszę o Wasze głosy <3 TUTAJ





















shirt reserved
skirt papaya / sh
shoes zara






pics martyna urbańska







INSTAGRAM / FACEBOOK








You Might Also Like

65 komentarze

  1. o rany, jaka cudna spódnica, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie zdążyłam kupić, a Ty już masz! Idziesz jak burza! Gratuluję stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest, a Ty w niej jak milion dolarów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, wyglądasz cudownie, ta spodnica jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no naprawdę - jesteś niesamowita z tym, że nie ma chyba stylu, w którym wyglądałabyś źle ;P
    Tobie jest ślicznie w każdym wydaniu, na które się zdecydujesz, Gabrysiu!

    a takie retro też wcale Cię nie przytłacza (co zdarza się bardzo często!) - przepięknie, przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie klimaty retro, dobrze się w nich czuję :) chyba urodziłam się za późno:P dziękuję Ci bardzo, dziękuję!

      Usuń
  6. Piękna i kobieca stylizacja,spódniczka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawik ;-) wspaniała spódniczka!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny look! A spódnica jest niesamowita! Dlatego uwielbiam sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dooookładnie, zawsze można znaleźć jakąś perełkę :)

      Usuń
  9. piękna spódnica ! :). wiem, że się powtarzam i pod wieloma postami piszę, że jest cudnie, pięknie, ładnie itd, ale co ja poradzę, że taka jest prawda - masz świetne stylizacje i wyglądasz pięknie w każdej z nich. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica powala, wyglądasz kwitnąco!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz zawsze tak świeżo i elegancko. Nie jedna kobieta powinna brać z Ciebie przykład :) ślicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica cudna, choć wolę krótsze długości

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz , gdybym zobaczyła tą spódnicę w sklepie ominęłabym ją na prawdę szerokim łukiem , Ty wyglądasz w niej lekko i kobieco , świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spódnica, Ty to masz chyba większe szczęście w SH niż ja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze wiosenne zdjecia <3 Piekna spodniczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Zalajkowane ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna, dziewczęca stylizacja :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka wspaniała spódnica! :) Stylizacja piękna - wiosenna, świeża i zwiewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. The prettiest skirt ever!!!!
    I love this look!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna spódnica !:) Stylizacja na duży plus ! :) Chetnie bede zagladac, obserwujemy ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodniczka jest swietna! Super wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna spódnica kochana!!! Wyglądasz genialnie!!!

    Całusy:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. spódnica jest genialna, papaya ma często piękne ubrania i właśnie najczęściej można je kupić w sh. Też w tamtym roku kupiłam piękną maxi i to nową z metką w sh właśnie z papaya
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. spódnica jest przepiękna, super łup :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale pięknie to połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku spódniczka jest urzekająca :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodka ta spódnica :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie i bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja, świetne miejsce, cudne zdjęcia i boska modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ślicznie i tak delikatnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! ta spódnica jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. spódnica jest genialna! podobasz mi się w takim zestawieniu i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała stylizacja, jestem pod jej wrażeniem! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachwyciła mnie ta spódnica! Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz uroczo:) Spódnica skradła moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz przepięknie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale pięknie wyglądasz, tak świeżo :):)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna jest ta spódnica, podoba mi się szczególnie jej dół :) brawo !

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobasz mi sie bardzo w tym wydaniu:) Długość midi to "twoja" długość :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Delikatnie, uroczo i kobieco :) Niesamowicie wyglądasz. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. mega jest cały zestaw! I spódniczka również oryginalna! :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudnie, przeslicznie i słodziutko:)bardzo bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.