one dress - three outfits

14:03

Wiecie już zapewne, że nie jestem zwolenniczką kupowania jednej rzeczy tylko 'na raz'. Ani to oszczędne, ani praktyczne... Dziś pokażę Wam, że aby ubrać się na trzy różne okazje, nie trzeba kupować aż trzech zestawów ciuchów. Wystarczy nam jedna sukienka i kilka dodatków. Zaczynamy!

P.S. Zasypię Was dużą ilością zdjęć, mam nadzieję, że dacie radę. 
P.S.2. Niektóre zdjęcia mogą być ciut ciemne, ale to przez to, że były robione wieczorową wręcz porą. Wybaczcie, w czterdziesto-stopniowym upale 'focenie' nie byłoby miłym zajęciem...









Wesele

Znalezienie odpowiedniej sukienki na ową okazję jest sporym wyzwaniem. Na pewno każda z nas o tym wie.. Wiadomo też, że nie wszystkie sukienki weselne będą się nadawały do wykorzystania na co dzień - od razu zaznaczam :) Moja akurat jest typem uniwersalnym. Warto więc poszukać takiej, która nadaje się do dalszego użytkowania po imprezie. Chyba, że jest to jedno z ważniejszych wesel na naszej liście, wtedy uniwersalność sukienki schodzi na boczny tor, a co!







dress topshop
bag brytyjka.pl
heels Arturo Vicci
earrings house






Randka

Tak naprawdę poniższy zestaw można wykorzystać w wielu sytuacjach - nie tylko tych randkowych. Jest dużo luźniejszy niż ten 'weselny'. Pewnie przez niższy obcas sandałków i fryzurę. Z racji wygody butów możemy tak ubrane wybrać się na nieco dłuższy spacer lub zakupy. Dodatki zmienione, sukienka ta sama, a od razu inaczej wygląda, prawda?





dress topshop
sandals lidl
necklace house
bag nn




Na co dzień

Płaskie obuwie, katana w razie chłodniejszego powiewu wiatru, dziewczęca sukienka - lubię to! Bardzo praktyczny zestaw, moim skromnym zdaniem oczywiście. Dżins to taki materiał, który pasuje do większości ubrań. Narzucając na siebie katanę czy kamizelkę, mamy pewność, że nie zepsuje naszej stylizacji. Wręcz przeciwnie - doda jej uroku. Dodatkowym plusem jest to, że dżinsowe ciuchy nigdy nie wyjdą z mody. Ich zakup jest więc dobrą decyzją. 










dress topshop
jacket nn / sh
sneakers deichmann 
bag nn 





Jak widzicie na załączonych 'obrazkach' całkowicie możemy odmienić oblicze jednej sukienki za pomocą dodatków, fryzury...  Ciekawa jestem, czy ktoś zauważył, że użyłam do każdego zestawu innej szminki? :P







Która opcja przypadła Wam najbardziej do gustu? 






pics by M.

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Najbardziej podoba mi się trzeci zestaw, pewnie dlatego, że uwielbiam jeans i trampki. Na wesela zwykle wybierałam coś bardziej odświętnego, efekt był taki, że później wisiała kiecka i nie miałam gdzie jej założyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz niesamowicie dziewczęco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. set z dżinsową kataną!
    zdecydowanie jest moim faworytem - może przez dodatki.
    a może przez to, że jest najbardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Też uważam, że kupowanie ubrań na raz jest bez sensu. A podoba mi się najbardziej ostatnia odsłona ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wszystkie się podobają, choć ta pierwsza chyba najbardziej do mnie przemawia ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny nagłówek, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uniwersalność w modzie to podstawa :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna sukienka <3
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, dodatki działają cuda - można diametralnie odmienić bazowy ciuch.
    Wersja na wesele mnie nie przekonuje, raczej nie poszłabym w tej sukience na ślub/wesele, natomiast pozostałe dwie są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka! W każdej odsłonie super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ubieram się tak od lat, jedna sukienka - wiele okazji, jedne cygaretki - jeszcze więcej okazji ;)
    dodatkowo ubrań mam niedużo, więc tym bardziej trzeba pogłówkować, żeby nie było monotonnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw " na co dzień" , najbardziej przypadł mi do gustu :)
    ale to przez to , że chętnie wybrałabym taki na co dzień :)
    Pozdrawiam ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak kocham takie posty, można w nich znaleźć wiele inspiracji, sama praktykuję u siebie na blogu tą metodę. Świetny wpis, stylizacja na luzie jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fany pomysl na post Kochana! bylam tydzien temu na weselu i mialam sukienke do kolaka, kiedy maz krecil mna to sukienka sie tak podnosila do gory ze chyba bylo mi widac cale majty... dlatego Twojej wersji na wesele mowie "nie" :) balabym sie ze juz calkiem by mi bylo wszytsko widac! ale randka i na codzien bardzo na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz po prostu świetnie! Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sukienkaa!;)
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie 3 opcje mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta sukienka - w 3 wersjach wyglądasz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie najbardziej Ci pasuje 3 stylizacja! mam wrażenie, że czujesz się w niej najbardziej komfortowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też niedawno pisałam post o jednej rzeczy na trzy sposoby, moja wersja była to czarna sukienka i wersja hippie,etno i elegancka :P
    pięknie Ci w3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka nie dosyć, że jest wspaniała to jeszcze tak uniwersalna - uwielbiam tego typu elementy garderoby :))
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post wykorzystanie sukienki na tyle sposobów ! super :)
    Też jestem zwolenniczką kupowania sukienek na wesele tak aby móc założyć ja jeszcze nie raz ;)
    A Twoja jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka urocza jest ta sukienka! Dla mnie wszystkie opcje są genialne! Choć pierwsza najbardziej mnie zachwyciła!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha dobre z tą szminką ;) No szczerze, wróciłam się na poczatek postu po tym jak przeczytałam, że każda stylówa= inna szminka ;)
    Pięknie! Jedna sukienka, a tyle możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze że nie kupujesz tylko rzeczy 'na raz', wiele blogerek pokazuje niektóre rzeczy tylko w jednej stylizacji i czasami zastanawiam się, czy kiedykolwiek zakładają to ponownie :) Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, sukienka jest fajna, taka uniwersalna i pasująca do wielu sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh very cute dress
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na pokazanie jednej sukienki w trzech zestawach :) Najbardziej podoba mi się pierwszy - na wesele. Obserwuję, bo naprawdę świetny blog ;)

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny pomysł na posta..bardzo prosze o takie czesciej:)mnie najbardziej podobala sie opcja weselna..przeslicznie wygladasz w tej wersji:)sukienka superowa...marzenie
    gdzie kupilas?i ja dolaczam sie do mojej poprzedniczki twierdzac niezaprzeczalnie ze TO swietny blog ktory zawsze przyciaga moja uwage:)Gratulacje:)szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów :)!
      Sukienka - Topshop ;)

      Usuń
  29. Sama w sobie sukienka jest prześliczna, świetnie to pokazałas wystraczy zmienić buty i torebkę i gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. so beautiful! love this dress!

    http://www.heygoodtimes.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.