Halloween

11:44





Zdjęcia, które zobaczycie niżej miały być opublikowane ciut wcześniej, ale poczta zawiodła mnie niestety. Paczka przyszła kilka dni później i oto mamy - przesunięty w czasie post Halloweenowy przygotowany przy pomocy Rosegal i DressLily. Ciekawa jestem, co Wy na to. Taka mała odskocznia od mody...


Zaznaczę tylko, że post jest tylko dla ludzi o mocnych nerwach! 

















Fotograf też się dał sfotografować :)







pillow cases here  here here here
paper masks here
dress here
wig here




You Might Also Like

7 komentarze

  1. hehe ale fajnie :-) blondyneczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądacie:) a poduszeczki idealne;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha super sesja! wygladacie extra Ty w tych wlosach nie do poznanie a Twoje chlopaki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. moze nie jestem ogromna zwolenniczka halloween ale wasza sesja jest naprawde super! na pewno swietnie sie razem bawiliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja ! Sama przyjemność oglądać takie zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.