70's

13:26






Styl lat siedemdziesiątych to jeden z tych, w których czuję się najlepiej, zdecydowanie. Spódnice midi, golfy i butki jak po mamie to obecnie mój 'masthew'. Tym bardziej, że nasze polskie lato i moja figura jeszcze nie pozwalają na bezkarne ubieranie szortów. Swoją drogą, pogodo! co z Tobą?! 

Szczerze mówiąc, z niecierpliwością czekałam na przesyłkę ze względu na spódnicę, a konkretnie na jej materiał (buty pokochałam już na stronie :) ). Obawiałam się efektu 'worka na śmieci', ale jest zupełnie inaczej. Tkanina jest specyficzna, ale miła w dotyku i niemnąca się! Dla mnie to największy plus! Nosząc to rozkloszowane cudo, nie jesteście w stanie wyeksponować na maksa swych pięknych nóg, ale uwierzcie mi, czasem to, co zakryte przyciąga największą uwagę. Poza tym, należy uważać, kiedy zakłada się ją w wietrzny dzień - społeczeństwo może mieć niezłe kino (wiem, co mówię... )! :)



















glasses here
turtleneck h&m
skirt here
flats here

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz, okulary dodają charakteru :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z fajniejszych Twoich zestawów, jeśli idzie o bawienie się modą!
    Jest niesamowicie oryginalnie, Gabi!

    Poza tym takie niby retro zabawy to całkowicie Twoja bajka!

    Ta spódnica, te okulary... ja jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okularki są mega fajne :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycasz! wyglądasz po prostu przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look Gabi, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. jest mega! buty podobają mi się najbardziej :) i cudnie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie! Pasują do Ciebie takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna spódnica! Uwielbiam taki styl, bardzo dobrze się w nim czuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz kochana! wyglądasz jakbyś była wyjęta z lat 70tych, bardzo pasuje Ci taki styl :)
    kiecka jest boska, no i te bucisze ajćććć oddawaj ! <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega ciekawa stylizacja, prosta a jednak nie banalna. Bardzo lubię takie klimaty, powroty do dawnych lat z małym akcentem nowych trendów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.