total beige look.

05:23

Hej!

 



 










Pisałam Wam o total lookach, że modne, że fajne, że łatwo stworzyć. Powiem Wam, że co do jednego się myliłam - do kwestii łatwego dobierania ciuchów do total looku. To odcień nie ten, to materiał powinien być inny... W końcu stwierdziłam, że stawiam na totalną prostotę i na połączenie kolorów i faktur, które nie może się nie udać. 

 

 

 

Tak padło na moją ulubioną długość spódnicy - midi i także mój ulubiony jej fason - litera A z plisami. Bezpieczny golf w kolorze kurtki, która swoją drogą jest zdecydowanie perełką z wyprzedaży. Z działu męskiego Zary, ale to przecież nie widać, prawda? Nie moja, ani Zary wina, że wszystkie damskie z tego modelu rozeszły się jak świeże bułeczki w pierwszym dniu wyprzedaży.   









Botki kowbojki to perełka z Butosklepu . Kolorem idealnie wpasowały się w kapelusz, który swoją drogą tak samo złowiłam na wyprzedaży w Reserved za 19,99pln! 





Tak na marginesie - wpadajcie na moje InstaStories na Instagramie - tam właśnie trwa wyprzedaż mojej szafy :)  CLICK HERE 

  









hat reserved 
turtleneck stradivarius
jacket zara
skirt stradivarius
shoes butosklep










You Might Also Like

13 komentarze

  1. Super sesja i jeszcze lepsza stylizacja. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz, jak się bałam, że wpadnę do wody! :)

      Usuń
  3. Zachwycająca stylizacja. Jestem pod wrażeniem. botki i spódnica są piękne ale myślę, że bez kapelusza nie byłoby efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłoby tak być, dlatego zdecydowałam się go użyć bez wahania :D

      Usuń
  4. Stylizacja i sesja na najwyższym poziomie. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Góra bardzo mi się podoba, jakoś nie przemawiają do mnie plisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gusta i guściki - może na przyszły sezon się przekonasz :)

      Usuń
  6. uwielbiam takie stylizacje w odcieniach brązu i szarości, super

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.