lace dress

08:05




Mimo, że już Sylwester za nami, mam nadzieję, że mój dzisiejszy zestaw zainspiruje Was w okresie karnawału. Koronkowe sukienki midi to mój faworyt już od dłuższego czasu. Teraz  przeżywają swego rodzaju renesans, więc nadają się na każdą okazję i bardzo łatwo można znaleźć tą idealną. Krój, który wybrałam, to typ A, czyli idealny da kobiet posiadających figurę klepsydry. Delikatnie kryjący krągłości w okolicach bioder i ud, a jednocześnie podkreślający wcięcie w talii. 



















dress here
heels deezee
jewerly w.kruk


You Might Also Like

8 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.