white shirt

12:14









Biała koszula marzyła mi się od dawna, jednak nigdzie nie mogłam znaleźć tej odpowiedniej. Jak widzicie na zdjęciach poniżej - znalazłam! Początkowo chciałam do tego zestawu dobrać kozaki za kolano (które zawsze są dobrym pomysłem!), ale... byłoby tak.. normalnie. Postanowiłam więc dodać trochę koloru do tego monochromatycznego zestawu. Co o tym sądzicie? 

P.S. Powiem Wam w sekrecie, że ten kożuszek ostatnio "chodzi" ze mną wszędzie ;)















shirt here
jacket here
pants bershka
boots here
bag here


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Usta miażdżą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta bluzeczka i stworzyłaś fajną stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi sie botki i torebka i ich kolor :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. జ్ఞ‌ా

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem w trakcie polowania na białą koszulę ;) Falbany na koszuli akurat samo co w modzie. I białe koszule są najlepsze, bo pasują do każdej szafy! :D A te szare rurki pięknie komponują się z bordowymi butami <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw super

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.