#letsdenim

08:03





Cześć! 
Po dwumiesięcznej nieobecności wracam do Was (temperatury wyższe - można się obudzić z zimowego snu :) ). 


Jest to pierwszy post z serii #letsdenim. Kolekcja o tej nazwie, została zaprojektowana we współpracy marki Lidl i Heidi Klum. Mam nadzieję, że tak jak ja nie przegapiliście tego wydarzenia! Na noszenie tej jeansowej katanki w wersji solo, przyjdzie jeszcze czas, a póki co musiałam coś na siebie narzucić - niestety.

Mam nadzieję, że moja wersja przywitania wiosny przypadnie Wam do gustu!
















jeans jacket  LIDL
mom jeans reserved
sneakers nike
blouse reserved
coat zaful
cap reserved




You Might Also Like

4 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.