Biker shorts

01:45

Hej!





Powracam do Was po wakacjach - wypoczęta i pełna energii! Na powitanie - "biker shorts", czyli spodenki, które przez jednych są uwielbiane, natomiast przez innych znienawidzone. Należę do grona fanów bajkerek, jak widać po poniższych zdjęciach.





Dzięki nim możecie w bardzo prosty sposób podkreślić swoje tylne (:P) kształty i wyszczuplić! uda, co mnie się udało. No i po co się tyle męczyć na siłowni? Wystarczy kupić odpowiednie szorty (oczywiście piszę to przymrużeniem oka).
Te, które mam ja od FemmeLuxe, są cienkie i bardzo dopasowane w udach, ale niestety za duże w pasie - mój odwieczny problem z doborem JAKICHKOLWIEK spodni, czy spódnicy. 




Dopasują się do każdej stylizacji, zarówno eleganckiej jak i sportowej. Dziś pokażę Wam wersję "elegant". 



Dajcie koniecznie znać, co sądzicie. Jestem bardzo ciekawa! 




turtleneck h&m
biker shorts here
heels Zaful
jacket h&m
sunnies Aliexpress












You Might Also Like

9 komentarze

  1. Powiem Ci że wyglądasz naprawdę z klasą <3 Podobają mi się te szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W wersji elegant szorty wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Tylko buty kompletnie nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look <3
    bardzo podoba mi się takie zestawienie
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ta stylizacja. Intrygujące połącznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ogólnie mi się podoba, ale z tymi spodenkami mam problem. Sama wiem, że nigdy takich nie założę, bo za bardzo demaskują wszelkie niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak takie szorty potrafią zdziałać cuda, sama mam jedne i rzeczywiście wyszuplają uda

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty są świetne i okulary również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ekstra, muszę poszukać takich szortów jesli naprawdę wyszczuplają uda

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.