Pantone classic blue - o co cała afera?

03:06

Cześć!




 
Classic blue został ogłoszony przez Pantone kolorem roku 2020. W związku z tą informacją w sklepach odzieżowych (jak zapewne zauważyliście) zaczęły pojawiać się ubrania i dodatki w tym odcieniu. Classic blue był od zawsze obecny w modzie, jednak w delikatnie innym odcieniu, a mianowicie kobaltu. Jak więc nosić classic blue, żeby miało to przysłowiowe ręce i nogi? Przeczytajcie poniżej!





1. Total looki 
Moją miłość do monokolorowych zestawień już znacie. W tym przypadku nie mogło być inaczej. Dozwolone (brzmi, jakby ten dekret wydał co najmniej jakiś car Rosji.. :P) jest noszenie się więc od stóp do głów w w/w kolorze. Poczynając od butów, kończąc na kapeluszu. Mieszanie odcieni jednej barwy jest dobrą opcją dla tych z Was, które jednak chcą delikatnie przełamać total look. Często jest też nieuniknione, bo wcale nie jest łatwo dokupić wszystkie dodatki i akcesoria w idealnie tym samym odcieniu. Wypadałby się zaopatrzyć w outfit ściągnięty prosto z wybiegowej modelki :)... 





2. Połączenie z bielą
Na światowych wybiegach Classic Blue triumfował u Burberry, Balenciagi, czy Gucci. Carolina Herrera niebieski złagodziła bielą. Classic Blue z połączeniu z bielą okazał się zresztą dość częstym rozwiązaniem, z którego skorzystało także wiele innych marek. To opcja doskonała dla tych, które w samym niebieskim czują, jakby miały zaraz utonąć. Moja stylizacja idealnie wpasowuje się w pierwsze dwa punkty- połączyłam biel i odcień baby blue z classic. Udowodniłam, że można więc z powodzeniem łączyć ze sobą wszystko na raz! 


 


3. COLOR BLOCK 
Classic blue można łączyć także z innymi, kontrastującymi z nim kolorami - żółtym, czerwonym... Wszystko zależy od Waszej wyobraźni.I trochę rozsądku. 






4. Połączenie z kwiatami
To najpiękniejsze połączenie, jakie widziałam i na pewno się na nie skuszę i Wam tu pokażę, jak tylko znajdę godne tego gatki :P 

 




5. Jeansy 
To ta część garderoby, która dobrze dobrana da idealny efekt ;). Tak serio, jeśli nie chcesz wydawać dużo kasy na marynarki, bluzki, itp. w kolorze classic blue, który w grudniu zostanie zdetronizowany - kup parę jeansów, które z mody nie wyjdą na pewno, a Ty będziesz się cieszyć swoim modnym zakupem. 




6. Akcesoria 
Jeśli totalnie nie przekonuje Cię classic blue - zainwestuj tylko w dodatki w tym odcieniu. Na pewno świetnie ożywią całą stylizację, a Ty nie przejdziesz niezauważona na ulicy, bo w końcu ten kolor, jako jeden z niewielu mocno przyciąga uwagę :)

 

jumper reserved
pants reserved
bag mohito 
coat new yorker 
shoes royalfashion.pl

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Super look 👍👏❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie dzięki temu, że niebieski jest twarzowy się przekonałem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie za dobrze czuję się w tym kolorze, choć sam w sobie jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale podoba mi się kolor tego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już go widzę z kwiatami ajćććć wyglądałby na prawdę przepięknie <3
    Kiedyś ukochany przez wszystkim baby blue, teraz Classic blue - ale muszę przyznać, że jest piękny <3
    pewnie w życiu bym nie wpadła żeby połączyć go z czerwienią czy żółtym, ale z bielą tak jak Ty, albo właśnie w kwiatami byłoby wprost idealnie <3

    Pięknie wyglądasz kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz a torebka i sweter boskie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja a w butach się zakochałam, musze takie mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweter jest wręcz doskonały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita stylizacja !!:) idealnie pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic w tym kolorze, choć podoba mi się. Sweterek super :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.