think pink with Bonrpix!

03:20

Hej!





Ostatnio bardzo polubiłam różowy, oj bardzo. Na pewno zauważyliście na to na zdjęciach. To wszystko dlatego, że ten odcień powrócił do łask ze zdwojoną siłą i jest po prostu wszędzie, o czym Wam już pisałam. Udzieliło się i mnie. 






Przy okazji odkryłam, że Bonprix ma w swojej ofercie piękny płaszcz boucle, który idealnie wpasowuje się w panujące trendy. Jak coś - polecam wziąć rozmiar mniejszy, bo ja wzięłam standardowo 38 i jest oversize przez swój pudełkowy krój - chyba, że ktoś lubi! 





Nie zwróciłam tylko dlatego, że czułam się w nim świetnie. Do tego dobrałam dopasowane jeansy w kropki, które także obecnie przeżywają renesans. Całą stylizację utrzymałam w kremowo-różowej tonacji, czyli połączeniu idealnym. 








Tęsknię za możliwością swobodnego zrobienia zdjęć na zewnątrz... Teraz dopiero doceniam, jaka to była wygoda móc wyjść GDZIEKOLWIEK. Chociaż w sumie... aktualnie wszędzie jest pusto, więc miejsc na fotki pod dostatkiem :P 
A tak na poważnie - mam nadzieję, że docenimy to, co straciliśmy i nie pozwolimy doprowadzić świata do stanu sprzed pandemii. Pomyślcie nad tym chwilkę. 









coat Bonprix
turtleneck LaToya
jeans Bonprix
bag Moodo
shoes Stradivarius







Miłego dnia!  #stayhome i #staysafe 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetnie Ci w takim delikatnym różu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra ! :) bardzo ładnie komponuje się z białym golfem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój płaszcz i torebka tworzą idealnie zgrany duet. Kolory podobne ale jednak z uwagi na większe nasycenie torebki nie jest w tej sytuacji za słodko. Świetnie to wyważyłaś. Sama torebka ma ciekawe przeszycia. Dajemy Ci mocną 5+ za cały outfit.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Najbardziej podoba mi się golfik, jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Płaszcz robi wielką robotę!

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne pasuje do Twojej figury i koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, w moich ulubionych kolorach. Torebka super<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja. Uwielbiam kolor różowy, zwłaszcza w tak delikatnych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemne zestawienie, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka również wpadła mi w oko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka zdecydowanie tak! Wpada w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wyglądasz:) do tego zdjęcia pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.