Starting autumn with NA-KD Lounge

03:32




HEJ

 

Dawno mnie tu nie było! Już kilka razy myślałam o usunięciu bloga, skupieniu się na „nowszych” kanałach social media, ale zawsze pojawia się czynnik, który mnie od tego odwodzi. Wychodzi mi to zawsze na dobre. Wiecie, IG, Tik tok czy inne aplikacje to powiedzmy sobie szczerze – szybka sprawa. Dodajesz zdjęcie czy filmik, tagi i wszystko hula. Tutaj trzeba poświęcić więcej czasu na napisanie tekstu, przygotowanie materiału. Niestety wybrałam tę łatwiejszą drogę na bardzo długi okres. Mój blog to swego rodzaju odskocznia od statystyk, liczenia lajków i komentarzy, reakcji na relacje. Tu czas płynie wolniej… tak jest lepiej.

 


Uff. Po tym jakże długim wstępie jestem gotowa pokazać Wam trochę odświeżoną wersję mnie. Od zawsze drzemał we mnie jakiś vintage maniak. Ostatnio, kiedy ten styl zrobił się niesamowicie modny, postanowiłam uwolnić swoje prawdziwe ja. To nie jest tak, że teraz wszystko będzie totalnie w takim stylu, ale na pewno większość. Moje modowe serce w dalszym ciągu czuje miętę do BOHO, czy takiego totalnie modernistycznego wyglądu… Ja po prostu nigdy nie umiem się zdecydować na wybór czegoś jednego. Niestety nie tyczy się to tylko mody… :D 

 

 


 

Od razu Wam zaznaczam, że cała stylówka pochodzi ze sklepu NAKD Lounge.*

 



Jeansy dzwony – mój must have. Uwielbiam je, są luźne, nie muszę się spinać. Idealnie mi pasują. Jedyne, co jest moją zmorą to to, że wszystkie spodnie jeansowe zwijają mi się w okolicy kroku, ale nie przestanę z tego powodu ich nosić. Hola, Hola. Długo szukałam odpowiednich, w Zarze, HMie czy innych tego typu sklepach. A znalazłam gdzie? W NAKD Lounge.

 


 

Bluzka z bufiastymi rękawami – kojarzy mi się z Romeo I Julią, nie wiem czemu, jest na maksa romantyczna i przede wszystkim – modna. Możecie je zobaczyć w sieciówkach, na ulicach, na Instagramie – w szczególności. Moja jest z NAKD Lounge.


 

Na końcu – torebka bagietka. Moje odkrycie ostatnich czasów 😊. Możecie zobaczyć podobne u Prady czy YSL. Moja wersja jest tańsza i niekoniecznie gorsza! Jest cudna, mieści wszystko, łącznie z moim kopertówkowym portfelem i telefonem, co patrząc na inne torebki, jest nie lada wyczynem.

Totalnie przepadałam na punkcie takich zdjęć i takiej estetyki. Na pewno będzie jej tutaj więcej. Co Wy na to? 😊

 


*Na hasło gabriela5 dostaniecie 5% rabatu! Pamiętajcie, że na tej stronie ceny są nawet do 60-80% niższe! <3i obowiązuje darmowa dostawa od 149 PLN.





bluzki na impreze z NA-KD Lounge podlinkowane do https://www.na-kdlounge.com/pl/topy-i-t-shirty/topy-na-impreze


krótkie topy z NA-KD Lounge podlinkowane do https://www.na-kdlounge.com/pl/topy-i-t-shirty/krotkie


jeansy z przetarciami z NA-KD Lounge  podlinkowane do https://www.na-kdlounge.com/pl/jeansy/przetarte-jeansy  

You Might Also Like

1 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.