Pastels vol.2

01:38


 

Z czym kojarzy Wam się jesień? Mnie zdecydowanie z ciepłymi, warkoczowymi swetrami, kubkiem herbaty lub kakao i nietypowymi modowymi połączeniami. Taką właśnie przedstawię Wam dziś stylówkę – dość nietypową. Umówmy się, ciężki sweter z lekką i zwiewną sukienką, lub spódnicą nie jest pierwszym wyborem, kiedy otwieramy szafę. Może bardziej pasuje tutaj określenie nie BYŁ, ponieważ na ulicach widzę coraz więcej dziewczyn, które korzystają z tego połączenia i z dumą je noszą. Bardzo dobrze! Modą trzeba się bawić 😊.


Mój wybór padł na ubrania w jednym kolorze – pastelowym różu. Uwielbiam ten odcień, szczególnie jesienią, kiedy ulice przypominają szarobure obrazy… Lubię się wyróżniać i dodać trochę koloru szarym tonacjom. Jeśli chodzi o poszczególne składowe mojego stroju à

 

Sweter z NA-KD Lounge – najprostszy i zarazem najbezpieczniejszy wybór jeśli chodzi o tę część garderoby. Sprawdza się w wielu sytuacjach, można go założyć do pracy, ale także, żeby zabłysnąć na fashion weeku. Wystarczy dobrać odpowiednie do sytuacji dodatki i ubrania.


Mój wybór padł na Sukienka z NA-KD Lounge , która w tym wypadku posłużyła mi za spódnicę. Jej materiał jest lekki, zwiewny i przewiewny, stąd musiałam coś na nią nałożyć, żeby najzwyczajniej w świecie nie zmarznąć 😊. Wyszło całkiem nieźle, prawda?

 

Kozaki w kolorze ecru wybrałam bez zawahania – sprawdziły się idealnie 😊.


Cały outfit powstał dzięki NA-KD, firmie, która już nie raz nie dwa zaskoczyła mnie swoim asortymentem oraz jakością swoich ubrań – sprawdźcie to i Wy! Dodatkowo do NA-KD Longue macie -5% zniżki z moim kodem gabriela5 😊. Ciuchy są tam w szczególnie niskich cenach, bo możecie załapać się na nawet 60. % promkę. Dostawa gratis już od 149 PLN. Uwierzcie mi, opłacalny biznes :D…


obcisłe sukienki z NA-KD Lounge

 spódnica maxi plisowana z NA-KD Lounge

strój kąpielowy jednoczęściowy bez ramiączek z NA-KD Lounge



Do następnego!

You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.