neutral tones with NAKD

06:12


 

 


 

Beże i biele to moje ulubione odcienie. Niezmiennie. Szczególnie zimą lubię się wyróżniać spośród tłumu czarnoszarych ubrań na ulicach.

Tak bardzo jak kocham jasności, jeśli chodzi o kolorystykę ubrań, tak samo bardzo lubię eksperymentować i już niedługo pokażę Wam zapowiedź nadchodzącej wiosny. Będzie ona kolorowa, to na pewno! 

Tymczasem zerknijcie na stonowaną stylówkę z dzwonami, które zdominowały świat mody na sezon wiosenny. Kto nosił w czasach podstawówki lub gimnazjum? Historia lubi się powtarzać ;).


Kurteczka koszulowa to moja faworytka, jest idealna na obecnie panującą aurę. Doda Wam ciepła oraz stylu ;).


Mam na sobie ubrania z  NA-KD Lounge, ze strony, na której znajdziecie świetne ubrania ze zniżką do 80%! Pamiętajcie, że macie darmową dostawę od 149zł :). Możecie zamówić więcej i zapłacić mniej z moim kodem 5gabriela :).


Body  to świetna alternatywna dla zwykłego topu czy t-shirtu, spróbujcie same!









bluzki na impreze z NA-KD Lounge podlinkowane do https://www.na-kdlounge.com/pl/topy-i-t-shirty/topy-na-impreze  
krótkie topy z NA-KD Lounge podlinkowane do https://www.na-kdlounge.com/pl/topy-i-t-shirty/krotkie  
mini sukienki na impreze z NA-KD Lounge podlinkowane do https://www.na-kdlounge.com/pl/sukienki-i-tuniki/sukienki-na-impreze 


You Might Also Like

0 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.