DressLily - przegląd wiosennych nowości

13:09

Cześć!





Dziś pokażę Wam wiosenne perełki z DressLily. 
Powoli kompletuję szafę na tę porę roku, w związku z czym przeglądam dosłownie każdą stronę internetową w poszukiwaniu czegoś, co wpadnie mi w oko. Za tydzień przejrzymy wspólnie popularne sieciówki - a nóż znajdziecie coś dla siebie. 
Osobiście stawiam na zwierzęce printy, chociaż - nie byłam do nich od początku przekonana, dopiero po czasie dopadły i mnie. Nie byłabym sobą gdybym na wiosnę nie wybrała wzorów kwiatowych, najlepiej w pastelowych odcieniach. 

P.S. Zajrzyjcie na mój INSTAGRAM - będzie mi bardzo miło, poza tym - bywam tam zdecydowanie częściej. ⬅




Ok, nie przedłużając - lecimy!



Panterkowe sandałki - ożywią niejedną stylówkę, uwierzcie mi na słowo!


Chyba, że... Panterrrrrowy total look? Hm, jestem na tak!


Kwiaty w wersji "do kolanka" moje ulubione, chociaż niektórzy twierdzą, że trochę babciowe.. 




Płaszcz dla amatorek klasyki.




Koszula w paski, które nie dodadzą Wam optycznie kilogramów. 


Czółenka na niskim obcasie - idealne na długie, wiosenne spacery (byle nie po lesie :) ).



Oraz - sandałki dla tych z Was, które do panterki przekonać się nie mogą. Może imitacja wężowej skóry przypadnie Wam do gustu!


Jak myślicie, którą z tych rzeczy zamówiłam? Dajcie znać!

Dodatkowo, mam dla Was rabaciki, jako że jestem typową "cebulką" :))))


Use code: DLAnniversary   with 12% discount:  
Use code " DLAnniversary " for all order with over 25USD save 3USD 

Use code"DLAnniversary"  for all order with over 50USD save 6USD

Use code " DLAnniversary " for all order with over 100USD save 12USD




You Might Also Like

2 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.