I'm back!

12:24

Cześć i czołem! 



Powracam do Was po straaasznie długiej przerwie. Nawet nie wiecie, jak długo nad tym myślałam, ALE - nie wiedziałam jak, kiedy będzie odpowiednia pora, z jakim zestawem się tu pojawić... W końcu doszłam do wniosku, że im dłużej będę to odwlekać tym będę miała większe opory, i... oto jestem :) 


Pogoda zaczyna dopisywać, więc zdecydowałam się na propozycję typowo wiosenną. Kwiaty i wszelkie printy (szczególnie te z motywem zwierzęcym) tej wiosny dozwolone. Oczywiście wszystko w granicach normy proszę. W następnym poście przedstawię Wam przegląd ubrań, w które możecie się zaopatrzyć, aby być wiecie... trendy. 

Enjoy!












Brands:
dress- reserved
coat - stradivarius
bag - Zaful
shoes - deichmann



You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetna sukienka i tak też w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Miło będzie znów czytać twoje posty :)
    Na początek widze odważna stylizacja :) Nie pomarzłaś z gołymi nogami? :) Skarpetki chociaz założyłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      Bardzo dziękuję za miłe słowa :) spokojnie, było w granicach 16 st. - nie pomarzłam:)!

      Usuń
    2. Rozumiem :) czyli mówisz że buciki są na tyle wygodne że można je nosić na gołą stopę?

      Usuń
    3. Tu Cię zaskoczę - mam skarpetki stopki, ale buciki są mega wygodne - przyznaję :)

      Usuń
  3. Piękna wiosenna stylizacja! Bardzo ładnie wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało wiosną, super :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.