Animal print - SS 2019

13:43


Cześć!



Nie zwalniam tempa (póki co) i wjeżdżam z kolejnym postem!


W ostatnim poście – przeglądzie tzw. „chińczyka” DressLily – wspominałam Wam, że w tym sezonie jestem fanką wszelakich zwierzęcych printów i oto proszę – wężowa kurteczka gości właśnie na blogu. Muszę znaleźć jeszcze jakiś ciekawy ciuch w panterkę… hmm, polecacie coś?



Wracając, ostatnio otrzymałam paczkę od FemmeLuxe, której zawartość będę Wam cyklicznie prezentować, tutaj na blogu oraz na moim INSTAGRAMIE. Kurtałka jest materialna, żaden skaj (chociaż trochę żałuję).  Możecie ją dostać, o TUTAJ. Ze swojej strony mogę zasugerować zakup rozmiaru o jeden mniejszy – ja zamówiłam M i niestety jest troszkę za duża. Mam nadzieję, że chociaż ciutkę to ukryłam na zdjęciach J





Chyba, że któraś z Was lubi oversizowe ubrania, to proszę kierować się swoim standardowym rozmiarem. Jeśli chodzi o materiał i wykończenie, jestem pozytywnie zaskoczona. 


Szczerze mówiąc, pierwszy raz zamawiałam ubrania z TEJ strony i na szczęście się nie zawiodłam. Zamek oraz zatrzaski działają poprawnie, bez zarzutu. Niestety, w następnym poście opiszę Wam totalnego bubla… Póki co, narzutko-kurtka jest super – sprawdźcie same!



Animal prints to hit. Chcecie czy nie, podobają się Wam czy nie… I tak będziecie je oglądać w internecie, w sieciówkach, czy na ulicy. Szczerze się Wam przyznam, że na początku nie byłam do nich przekonana, a już w szczególności do panterki, ale wiecie jak to jest. Im bardziej i częściej się coś ogląda, z czasem się do tego przyzwyczaja i staje się normalnością. 




Dla mnie idealnym przykładem jest właśnie motyw zwierzęcy na ubraniach i „dziwne” buty, o których zrobię osobny post. Panterrra, niby symbol kiczu, a jednak najgorętszy trend sezonu SS 2019. Choć tak naprawdę tego typu printy nie zeszły z wybiegów nigdy, to w tym okresie są szczególnie widoczne.



 Możecie dostać nie tylko zebrę, tłoczenie wężowej skóry czy panterkę, wyróżnia się nawet motyw krokodyla, którego ja jak dotąd, szczerze mówiąc, nie spotkałam w żadnym sklepie. Jeśli macie jakieś linki czy namiary – dajcie znać, chętnie obejrzę jak to wygląda.



Nie przynudzam dłużej, dobrej nocy wszystkim! Tym, którzy czytają rano, życzę miłego dnia! ;)





hat h&m
jacket here
turtleneck house 
skirt house
shoes deezee





You Might Also Like

12 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.