Ja noszę dres!

02:01

Cześć!





Od dłuższego czasu bardzo chętnie wskakuję w dres. Nie wiem, czym jest to spowodowane, nie pytajcie. Oczywiście uwielbiam glam i wszystko, co z nim związane, ale... na bieganinę między pracą, domem a spacerem o łąkach - wybieram dresik. W końcu dres spoko jest, prawda? 





Ten komplecik, który widzicie na zdjęciach podchodzi z tego samego sklepu internetowego, co wężowa kurtka z ostatniego posta - FEMMELUXE. Poznałyście już moje pochlebne zdanie na temat wspomnianej wyżej odzieży wierzchniej, jednak tutaj Was zaskoczę. Jestem totalnie rozczarowana materiałem, z jakiego wykonany jest ten komplet. Wygląda super, naprawdę ale zdążyłam raptem zrobić zdjęcia i... w okolicach ud powstały kosmacenia w postaci drobnych kuleczek. Szczerze mówiąc, serio - byłam w szoku. Chyba, że... wiecie, mam za grube uda i po prostu się o siebie ocierają:P W takim razie, polecam osobom ze szczupłymi nóżkami, bo do moich najwyraźniej ten dres się nie nadaje :)... 




Ogólnie - wykonanie jest naprawdę staranne, nie ma żadnych zaciągnięć czy wystających nitek. Materiał to głównie bawełna, jest mięciutki  dotyku, rozciągliwy i fajnie się nosi. 



Górna część kompletu - crop top z odkrytymi ramionami - zdecydowanie przyciąga uwagę. Troszkę się podnosi przy poruszaniu, dlatego postanowiłam ubrać jeszcze coś pod spód, co by nie świecić niewyjściowym brzuchem :) 





Podsumowując, dużo plusów i jeden dosyć znaczący minus. Macie podlinkowane, sprawdźcie cenę - warto. 




Udanego dnia!


two piece set here
trainers deezee
bomber jacket bershka 







You Might Also Like

17 komentarze

  1. Wyglądasz świetnie! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba i tak nie przekonam się do dresów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonała wygoda, a jak widać powyżej mogą też super wyglądać.

      Usuń
  3. fajny ten komplecik! i na pewno wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i wygodnie :) Ładny kolor, bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ale ten dres nie jest taki znowu zwykły :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.