#luxegal

12:29

Cześć i czołem!










Przedstawiam Wam dziś kombinezon, w którym zakochałam się totalnie od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu. Materiał jest mega miękki i przyjemny w dotyku. 





Nigdy w życiu nie sądziłam, że będę dobrze się czuć w takim kroju, a już tym bardziej kombinezonie z dzwonami! 




Oczywiście konieczne jest założenie do niego wysokich obcasów, ze względu na jego długość. 



Kombinezony to hit nadchodzącego lata - krótkie, długie, 3/4, z dzwonami, typu cullote - mogłabym wymieniać bez końca. 



Kolejna paczka od FemmeLuxe i znów jestem zadowolona. Koniecznie obczajcie ich asortyment!







jumpsuit here
bag mango
shoes deezee


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Uwielbiam takie kombinezony. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiam się nad kombinezonem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kombinezon. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładniutki ten oranż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chętnie bym taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor i cudownie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.