In pink I believe!

23:26

Dzień dobry!









Uwielbiam pastelowe kolory i mimo, że w 2019 kolorem roku uznanym przez Pantone został Living coral, to ja w dalszym ciągu stoję murem za połączeniem różu i bieli. 



Wygląda świeżo, wiosennie! i w odpowiednim ułożeniu jest w stanie odmienić look każdej kobiety. 
Postawiłam na 'pasiaste' zestawienie - na górze róż, na dole biel. 




Pamiętajcie jedynie, że kolor biały w większości przypadków optycznie powiększa, więc trzeba z nim uważać. 



Elegancki casual - to jest to! 

Zmykam korzystać z pogody, a Wy dajcie znać, co myślicie o tym zestawie w komentarzach :)

P.S. Polecam śledzić mój INSTAGRAM - jestem tam dużo częściej.

Udanej niedzieli! 







jacket bonprix
shirt stradivarius
high-waisted pants bershka
trainers converse

You Might Also Like

16 komentarze

  1. ���������� Zakochałam się....

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo w moim stylu <3 Kolor koszuli super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenia bieli i różu <3
    Rewelacyjnie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Podoba mi się bardzo ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki odcień różu i fajnie go połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancki casual jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony kolor! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.