ostrava in my perfect shirt dress

01:39

Cześć!








 Na wstępie - Chcę Wam się pochwalić pewną nowiną - założyłam kanał na YouTube! Będzie mi miło, jeśli zostawiliście tam tak zwanego suba :) 





Poniższe zdjęcia zostały wykonanie ( z resztą tak, jak sam tytuł mówi) w Ostrawie. Wiedziałam, że przy okazji wyjazdu i tak urokliwego miejsca chcę Wam pokazać moją nową perełkę od FemmeLuxe.



Chciałabym zacząć od tego, że Ostrawa to piękne miasto, ale... okropnie puste! Jest to aż przerażające, że na ulicach nie widać żywej duszy, oprócz kilku osób w rynku. Z jednej strony dla mnie było to całkiem fajne doświadczenie, bo żadna osóbka nie wchodziła w kadr zdjęcia (no, prawie żadna ;) ). U nas w podobnie zaludnionych i równie urokliwych miastach graniczy to z cudem.



Tego dnia było dość chłodno, a słońce mieszało się z deszczem, postawiłam na kurtkę skórzaną i botki, które super-rockowo dopełniają zwiewną, koszulową sukienkę. Uwielbiam takie nietypowe połączenia. Trzeba jednak uważać, bo takie botki niekoniecznie są dobre dla wyglądu naszych nóg. Zdjęcia, zdjęciami - można się ładnie ustawić. 



W rzeczywistości, miałam wrażenie, że moje nóżki to dwie paróweczki. Zdecydowanie lepiej (jeśli chodzi o złudzenie optyczne ;p) wyglądałyby botki na chociażby niskim obcasie, pamiętajcie o tym.




shirt dress here
leather jacket bonprix
bag reserved
shoes cropp



You Might Also Like

19 komentarze

  1. Piękna stylizacja. Nie zmieniłabym absolutnie nic. Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, świetnie prezentuje się z tymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, totalnie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna stylizacja i przepiękne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja i super miejsce, fajnie to ze sobą się łączy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow piekna. Koszulowe sukienki to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja:) Mega wyglądasz, dziewczęco i lekko zadziornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się osiągnąć zamierzony efekt 😬

      Usuń
  8. Uwielbiam koszulowe sukienki, tym bardziej podoba mi się z ramoneską.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.