carnival

01:04

Karnawał!




Właściwie to modowy zawał... serca. Dozwolone są wszelkiego rodzaju złota, srebra, cekiny, ozdoby. Wszystko wolno w karnawale. Niestety niekoniecznie trzeba. Lepiej postawić na klasykę, na coś, co będzie wyglądać dobrze zawsze i będziecie mogły to ubrać przy okazji innej... okazji. Co prawda jeszcze na żadnej prywatce mnie nie widzieli w tym roku, to chociaż w domowym zaciszu postanowiłam się troszkę wyszykować :) 


Koronkowe bluzki to coś, co nigdy nie wyjdzie z mody. Może nie być akurat na topie w danym sezonie, ale uwierzcie mi - zawsze wróci. Na FemmeLuxe wybrałam właśnie tę ze zdjęć poniżej.




W następnym poście pokażę Wam najgorętsze trendy w nadchodzącym sezonie. Większość z nich jest już mocno wyróżniana w sklepach, więc na pewno się domyślacie o jakie kolory i wzory chodzi!




top here
skirt lidl




You Might Also Like

10 komentarze

  1. Super zestaw! I ten topik - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest rewelacyjna, brakuje mi czegos takiego w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. też postanowiłam nieco zaszaleć w karnawale i kupiłam parę nietypowych dla siebie rzeczy :D pierwsza to nieco romantyczna, ale stylowa spódnica z koła z tiulem, a druga to wystrzałowa czarna bluzka ze srebrnym brokatem :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.