in the woods

02:19

Cześć!

 
 


 

 


Do tej scenerii brakuje tylko śniegu, ale z tym fantem chyba nic nie da się zrobić. Co się stało ze światem, że muszę jeździć szukać śniegu w Zakopcu, żeby go pokazać synowi... :( 






Mam nadzieję, że się mylę i jeszcze tej "zimy" będę musiała wstać wcześniej, żeby odśnieżyć samochód i przy tym narzekać. Zimo - czekam! 







Futrzaka kupiłam w... PEPCO i to wczesną jesienią. Z chęcią kupiłabym jeszcze kilka w innych kolorach. Płaszczyk ciepły, modny i wygodny. Każdej z Was polecam. 

 

 
 

 

Co do butów, mega długo szukałam takich traperków na obcasie, ale takich wiecie... elegantszych. 
Link do bucików macie TUTAJ. Cena jest meeega przystępna i zostało tylko kilka par w momencie pisania posta, więc klikajcie i kupujcie! 


Zostawiam Was dziś z króciutkim postem i... do zaś! 



 



 beanie hm
fur coat pepco
jeans reserved
sweater hm
shoes here
























You Might Also Like

7 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.