Perfect red dresss

03:38

Cześć w Nowym Roku! 


 




Sukienka do kupienia TUTAJ. Pamiętajcie o zniżce 15% kod: gabikogut15 :)
Buty to także zasługa NAKD.com . Są na maksa eleganckie i nadadzą się także do spodni z wąską nogawką. Obcas nie jest wysoki, więc są bardzo wygodne. Lakierowane dodatki to HIT sezonu jesień/zima, także wpadajcie je oglądnąć TUTAJ.





Jak tam się trzymacie w pierwszych dniach 2020? Ja ledwo wiem, jaki dzisiaj jest dzień. Wszystko jest takie... wyjęte z rzeczywistości. Na szczęście powrócę na "normalne" tory już 7. stycznia, nie mogę się doczekać! 

 

 

Nawiązując do stylizacji - czy nie uważacie, że każda kobieta powinna mieć sukienkę w kolorze czerwonym w swojej szafie. Wybrałam rozkloszowany fason z MEGA modnymi w tym sezonie bufiastymi rękawami. Kiedyś niezbyt lubiłam nosić kolor czerwony. Teraz, pozbyłam się z mojego życia osoby, która uważała, że nie jest mi w nim do twarzy i... proszę. Pierwszy wybór padł na czerwoną kieckę. Idealnie nadaje się na wiele okazji - Wigilia, Święta (ogólnie), Sylwester, urodziny, randka, spotkanie z przyjaciółmi (oczywiście takie bardziej ąę :P), impreza... Dużo by wymieniać. Czarne bądź złote dodatki są zawsze najlepszym pomysłem. Te białe niekoniecznie, chyba że chcecie wyglądać jak flaga Polski :) w sumie w lecie... wszystkie chwyty dozwolone.


 

 
 




Chociaż myślę także, że to duża zasługa wpływu Świąt na decyzję. Wszystko wtedy jest czerwono - zielono - złote, także kolory w mojej szafie. I pewnie na paznokciach większości z Was, czyż nie? :) Tamten okres zostawiamy za sobą i byle do następnych! 


 

 

 
Macie jakieś postanowienia na Nowy Rok 2020? Mam plan skomponować sobie checklistę... Może w tym roku się uda. Trzymajcie kciuki, oczywiście ja za Was także trzymam! Życzę Wam dużo wytrwałości na ten nadchodzący rok. 













Pamiętajcie, że z kodem gabikogut15 macie aż 15% rabatu na CAŁY asortyment w NAKD! Korzystajcie, póki możecie :)















dress nakd
shoes nakd
bag mohito
coat hm






You Might Also Like

22 komentarze

  1. Siatka dośc odważna a sukienka mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna sukienka, bardzo ci pasuje ten kolor i krój :) w sklepach internetowych często trudno jest znaleźć ładne sukienki oversize które nie wyglądają jak worek, tylko są modne i kobiece, ale tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, szukałam dosyć długo, ale jak widać - opłacało się :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna stylizacja! Sukienka dodatki i cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka i dodatki, bardzo pasują do twojego typu urody :) ja cały czas poszukuję dla siebie idealnej sukienki wieczorowej midi lub krótszej, ale trudno mi znaleźć odpowiedni model :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. EXACTLY what I need today. Thanks for this!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, your content is amazing. Howd you do it?

    OdpowiedzUsuń

  7. I so love your fashion.Can you post more of this?

    OdpowiedzUsuń
  8. Keep rocking it, just another amazing post!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.