Święta, Święta i po Świętach...

03:28

Hej!














Brzuchy pełne? Ciasta zamrożone? Rodzinne fotki oddane do wywołania? Tak, tak, wszyscy w tym roku usłyszeliśmy "nawzajem" wiele razy. Tyle samo razy wypowiedzieliśmy to słowo przy dzieleniu się opłatkiem. Przynajmniej ja tak mam, bo niestety wylewna to ja nie jestem. Nie wiem, czy to rzadka przypadłość, czy raczej dość nagminna, ale nie umiem składać życzeń, naprawdę. 









 


Kilka razy w życiu zostawałam wybrana na "ochotnika", aby pożyczyć komuś w imieniu grupy i zawsze kończyło się to fiaskiem albo długim "eeeee, yyyy, no to wszystkiego dobrego od całej grupy". Pocieszcie mnie, że też tak macie, bo w innym wypadku chyba będę musiała się zapisać na jakieś szkolenie z bycia wylewnym do ludzi.


 

 

 
 

Tak czy siak, pragnęłam świątecznych zdjęć. Ta stylizacja idealnie wpasowywała się w taki klimat. 
Futerko oraz magicznie ciepły golf są z Nakd.com . Ta kurtka to mój najlepszy zimowy zakup. W połączeniu w golfem sprawdziła się w 100% w temperaturze -7st.C. Nie zmarzłam, nie przemokłam, mimo ciągle padającego śniegu w zimowej stolicy Polski - Zakopanem. Łapcie do niej link- TUTAJ. Golf natomiast okazał się kolorystycznym strzałem w dziesiątkę, gdyż dopełnia całą stylizację jak przysłowiowa kropka nad i. Znajdziecie go TUTAJ. 










Pamiętajcie, że z kodem gabikogut15 macie aż 15% rabatu na CAŁY asortyment w NAKD! Korzystajcie, póki możecie :)



Btw., co do butów - pisałam Wam na Instastories - to są najlepsze CICHOBIEGI, jakie kiedykolwiek miałam na nogach. Przeszłam w nich we wspomnianej stolicy zimowej Polski 10km (!) i...  pierwszy raz nie miałam zimnych stóp. Kupowałam różne buty, skórzane i te nie, z goretexem, i innymi cudami pierwszego świata, ale naprawdę, NIGDY nie miałam cieplejszych i bardziej wytrzymałych butów, a możecie je dołapać na BUTOSKLEP.PL . Przy zakupie tych, czy jakichkolwiek innych butków z tej strony, nie zapomnijcie o dopisaniu mojego kodu rabatowego GABRIELAKOGUT, żeby dostać następne 15% rabaciku. Wiem, że lubicie rabaty, wieeem :) 



 


Tymczasem, uciekam. 

 


 

Przy okazji życząc Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim! Sprawdzajcie mój Instagram - dodam Wam kilka propozycji na kreację last minute :) Do zobaczenia za rok! #daddysjoke :D 




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Szkoda, że tak szybko minęły :(
    Świetnie Ci w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny sklep internetowy który polecam to LINK. Koniecznie zajrzyjcie jeśli chcecie znaleźć wygodne buty na obcasie bądź szpilki buty. Nie szukaj gdzie indziej, tutaj znajdziesz wszystko. Sprawdź botki płaskie damskie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.