Totesea bag

09:17

Cześć w niedzielę! 









 Wrzucam Wam post na szybko i lecę odpoczywać dalej. Dzisiaj niedziela typowo leniwa, więc korzystam póki się da. Dajcie znać, czy stylizacja się podoba, dobranoc! 










 Pamiętajcie, że na mój osobisty kod: 15gabi.k macie -15% rabatu na wszystko! 
Dodatkowo, teraz na hasło BLACKWEEK zgarniecie 30% upust na cały asortyment, spieszcie się :) 


























 shoes nakd
bag totesea
turtleneck zaful
pants stradivarius
jacket hm










You Might Also Like

4 komentarze

  1. Dopiero na ostatnim zdjęciu zobaczyłam, że masz założone kozaki, byłam pewna, że to są takie króciutki botki hehe

    kolejna genialna stylówka, też taka trochę paryska, jak ta poprzednia <3

    A dzisiaj takie moje kolorki, więc w 100% kupuję <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy! <3
      kozaki zgrały się z całością, czyli też dobrze :D

      Usuń
  2. Stylizacja cudowna! Fantastycznie wyglądasz! Podoba mi się dosłownie wszystko :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.