#royalfashiongirl

07:04

Cześć!

 








 



Wrzucam Wam moją ulubioną stylizację, jaką było mi przyjemność nosić. Moim zdaniem wyszło bardzo parysko, mimo, że to mój rodzimy Chrzanów. Zaczęłam wyszukiwać takie miejscówki na zdjęcia, o których wcześniej nie miałam bladego pojęcia, bądź nie pomyślałam o nich w takim właśnie kontekście. 


 

 


 

Muszę się przyznać, że te buty skradły moje modowe serducho. Są świetnie wykonane (jak za taką cenę...), na maksa wygodne i... właśnie mam je na nogach ;). Odkąd je otrzymałam praktycznie się z nimi nie rozstaję.



 




 Może to brzmieć dziwnie, ale... są moim ulubionym obuwiem w tej chwili. Zostawiam Wam linka, o TUTAJ. Wchodźcie i kupujcie, bo zostało ich już niewiele, wszyscy je kochają. Dodatkowo, będę mieć dla Was niespodziankę na Tak więc, bądźcie ze mną w najbliższym czasie, szczególnie na Instagramie, KLIK. 










Buzkę dołapałam na FemmeLuxe, jest ciut krótkawa, więc idealnie nadaje się do spodni bądź spódnic z wysokim staniem. Przynajmniej dla mnie, może jeśli ktoś nie ma brzuszka to odważy się na założenie jej do czegoś krótszego. Materiał ma śliski, ale tylko z zewnątrz. W środku jest przyjemna w dotyku i super się nosi. Dodatkowo, rękawy bufki dodają jej uroku. Jest stworzona dla Pań o sylwetce A, które chcą dodać sobie trochę objętości w okolicach ramion i rąk. 






Uciekam, życząc Wam udanego końca tygodnia, bo pamiętajcie, że... ŚRODA MINIE TYDZIEŃ ZGINIE :)



Dajcie znać w komentarzach, ciekawa jestem czy taka stylówka przypadła Wam do gustu :)


hat lidl
jacket atmosphere 
skirt nn
top FemmeLuxe
Shoes Royalfashion

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Super wyglądasz. Mega spódnica i torebka! Czapeczka tylko dodaje charakteru całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjj racja, bardzo parysko i w ogóle zdjęcia jak z okładki jakiegoś czasopisma modowego <3
    Zachwycam się kochana, genialna całość :)

    Ale to spódnica jest moją zdeycodowaną faworytką- uwielbiam pliski ajćććć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! i ostatnio coś nie mogę się od nich oderwać! :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. Uwielbiam plisowane spódnice. świetnie wyszła ta sesja :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.