caramel is always a good idea!

01:57

Cześć Wam!

 



 







Ostatnio, jak pewnie możecie zauważyć ubieram się tylko w tonacjach karmelowych, beżowych, brązowych, czarnych.. Polubiłam się z kaszkietami(!), co jest w ogóle hitem i nigdy bym się nie spodziewała, że z dumą będę nosić tego typu nakrycia głowy… ale ciepło, modnie i wygodnie. Babcia zawsze twierdziła, że „mam głowę do kapeluszy”, cokolwiek to znaczy. Oceńcie sami. 

  


Płaszczyk od FemmeLuxe jest idealny na obecną pogodę. Krój ma szlafrokowy, dołączony pasek, z którego finalnie nie skorzystałam (postawiłam na dwuklamrowy ze Stradivariusa). Jest, mówiąc młodzieżowym sloganem, IDEOLO. Na zdjęciu widzicie go w wersji trochę eleganckiej, a trochę luzackiej. Uwierzcie mi, że do dresów i adidasów wygląda tak samo dobrze.



 

 

Chciałam też skupić Waszą uwagę na sukience, także odFemmeLuxe. Jak dla mnie jest trochę kusa, więc potraktowałam ją jako tunikę. Może jeśli któraś z Was jest niższa, i odziedziczyła mniej z tyłu po mamie…  to będzie pasować jak ulał.




Moje Drogie Panie (Panowie proszę się nie obrażać – celowo kieruję swoją wypowiedź do Pań) zostałam zaproszona do prowadzenia warsztatów modowych przez dwie super kobietki, które prowadzą stronę na FB Czas Kobiety. Zorganizowały one wyjazd dla kobiet do Wisły – zapewnione jest zakwaterowanie, wyżywienie, depilację laserową -20%, masaż, yogę i.. wspomniane warsztaty ze mną! Będę na nich omawiać indywidualnie z każdą z Was typ urody, typ sylwetki, przeglądnę walizkę, doradzę co robić inaczej, ale też nie będę się wahać chwalić, jeśli coś robicie dobrze! :) Generalnie, postaram się odpowiedzieć na wszystkie dręczące Was modowe pytania. Zapisujcie się, bo zostało już tylko kilka miejsc, a wyjazd już 15-17 listopada. Czekam na Ciebie w Wiśle! :)




hat lidl
coat here
 dress here
 shoes here
pamts new look 
belt stradivarius 

You Might Also Like

4 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.