#NAKDxPOLSKA

14:11

Hej!











W dzisiejszym poście chciałabym zwrócić Waszą uwagę na wyjątkowo modną w tym sezonie plisowaną spódnicę, jak również na jej teoretycznie nieoczywiste połączenie ze swetrem. 



Wraz z początkiem jesieni zwiewne plisówki dostają pozwolenie na bycie otoczonymi "ciężkimi" dodatkami. Ja postawiłam na masakrycznie ciepły (!) sweter z bufiastymi rękawami, kapelusz i buty z ćwiekami.






Uwielbiam łączyć na pozór niepasujące do siebie elementy, wtedy jest najciekawiej! Również zestawienie kolorystyczne nie jest tutaj przypadkowe. W poście na temat trendów AW 2019/2020 pisałam Wam o niesamowitej popularności na total-looki.





Te pastelowe, ale także te kolorystycznie ciemne. Mnie, jesień kojarzy się z brązami, beżami, bielą, ale także zupełnie przeciwstawnymi barwami, takimi jak bordo właśnie, pomarańcz, czerń, czy butelkowa zieleń, na która ostatnimi czasy choruję totalnie. Nie przynudzając, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, których tym razem jest więcej niż zawsze, ale ostatnio nie mogę się zdecydować,bo (nieskromnie mówiąc...) tak dużo z nich mi się podoba! 





Do Waszej wiadomości zostawiam również info o kodzie zniżkowym do NAKD, który stworzył pod własną marką tę piękną spódnicę i sweter. Na hasło 15gabi.k dostaniecie przy check-oucie 15% rabatu na całe zakupy! 



Warto, jakość o niebo lepsza od popularnych sieciówek, uwierzcie mi, wiem, co mówię... Dobrej nocy! A dla tych, którzy czytają z rańca - miłego dnia, hej!





hat new look
sweater here
skirt here
shoes here
bag stylowebuty.pl

You Might Also Like

8 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.