rock & not roll

04:28

Cześć Wam!






Lubię ten jesienny okres. Zakładam ramoneskę, czarne rurki, ulubiony sweter oraz... na maksa rockowe botki z ćwiekami i jestem gotowa. Z dodatkiem czerwonej szminki i dziwnym "messy" kucykiem na głowie, lecę na zakupy. Na pierwszy plan w całej stylizacji wysuwają się buty - workery. 







To one nadają przysłowiowego "pazura" całemu zestawieniu, dlatego cała reszta stylizacji jest stonowana. Zdjęcia robiliśmy z deszczu, więc nie wystraszcie się, ale dopiero teraz wyglądam jak Kura, i to zmoknięta... ;)


 


 
Co do butów - już je uwielbiam.  Są mega wygodne i pasują do wielu zestawów, np. zwiewnych sukienek (z tym będę musiała zaczekać do wiosny), jeansów, czarnych rurek - jak widać, mam nadzieję. Znajdziecie je tutaj. Wiele z Was pytało mnie na Instagramie o te butki, więc podrzucam linka. 






Dajcie znać, co myślicie o takim zestawieniu! Byle do piątku!









jacket bonprix
sweater hm
pants new look
shoes here









You Might Also Like

9 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.