jeans + dark blue = always works!

01:07


Witam Was już w kalendarzowej jesieni!













Kto się cieszy? A kto wręcz przeciwnie? Ja osobiście lubię jesień, tylko taką złotą. Bez deszczu. Pomarzyć można, a jaka będzie rzeczywistość – się okaże.
Poniższe zdjęcia robione były jeszcze w trakcie kalendarzowego lata, ale zestaw idealnie się komponuje z obecnie panującą aurą. 



Płaszczyk nie jest zbyt ciepły, więc podejrzewam, że nada się jedynie w okresie przejściowym. Mimo wszystko, uwielbiam go i został zakupiony zupełnym przypadkiem w New Yorkerze, gdyż ja do tego sklepu generalnie nie wchodzę. Jakoś mi totalnie nie po drodze. Będąc w Poznaniu weszłam z ciekawości i proszę – dołapałam taką perełkę na wyprzce za 49 pln!



Do tego monochromatycznie wybrałam biel koszuli od FemmeLuxe, złamaną błękitem mom jeans i granatem botków na szpilce, które nie są najwygodniejszymi butami na świecie, ale wyglądają bomba! Zamówiłam takie same tylko czerwone. Już wiem co to znaczy cierpieć dla mody :)... 



Szczerze się Wam przyznam, że nie lubię nosić tych spodni do płaskich butów. Moje nogi wyglądają wtedy jak parówki, true story. Koniec końców, mega się cieszę, że znalazłam dla nich idealną parę w postaci powyższych szpilek. 

Jeans + dark blue = always works!



 Dajcie znać w komentarzu, czy chcecie, żebym podsumowywała cenowo prezentowane na blogu zestawy? Czekam na info! :)




shirt here
coat new yorker
mom jeans reserved
shoes royalfashion  (zostały już tylko czarne i czerwone :( )



You Might Also Like

7 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.