typical autumn photographs.

02:17

Dzień dobry!


 


 
Oj, polubiłam się bardzo z tą naszą pogodą. Szczególnie polubił ją mój aparat. Tylko odliczam do weekendu, żeby móc zrobić fotki. No i odpocząć po całym tygodniu pracy. 



 

Stylizacja kropkowana. W większości pochodząca ze sklepu FemmeLuxe, z którym jak wiecie współpracuję. Chciałam wykorzystać te spodenki, ale nie do końca miałam na nie pomysł. Dopiero robiąc zakupy w LIDLU (!) natrafiłam na rajstopy w kropki i czarny „kaszkiet”. Pomyślałam – tak, to będzie to! Spodenki są troszkę za duże, ale to nawet dobrze, bo mogłam wykorzystać pasek od sukienki, która okazała się za krótka :) 


 


 

Dobrałam koszulę, także zawierającą kropki, i tak oto powstał mój „kropiasty” zestaw. Dodając go na Instagram, spotkałam się z kilkoma opiniami, że poniższa stylizacja jest odważna, że „świetnie wyglądasz, ale ja bym się bała tak ubrać”. Kobiety! 





Puśćcie wodze fantazji, nie wszyscy musimy ubierać się nudno! Wystarczy trochę pokombinować i… gotowe, przy nadchodzącej szarudze warto się wyróżniać z tłumu nietuzinkowym strojem. 


 




Jeśli chodzi o buty... Dawno już szukałam kozaków za kolano na płaskim obcasie. Te, od Royalfashion są idealne i przynajmniej są faktycznie kozakami ZA kolano a nie PRZED.


 




Polecam serdecznie, tym bardziej, że cena jest jak zwykle baaaardzo konkurencyjna. Sprawdźcie same!

Mam masę zdjęć dla Was, nie mogłam się zdecydować, które wrzucić, więc wrzucam wszystkie. Przy takiej częstotliwości, za niedługo zacznie brakować mi miejscówek do zdjęć w moim rodzimym mieście. Chociaż… szykuję dla Was super kolaboracje, które będą wymagać ekstra miejsc na zdjęcia – znacie jakieś w Krakowie/Katowicach? Dajcie znać w komentarzach! Nie przedłużając, miłego oglądania!




 cap lidl
shirt here
shorts here 
thighs gatta
shoes here 
coat bonprix
bag mohito
 

 

You Might Also Like

17 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.