NAKDxPOLSKA the coziest fur in the world!

02:43

Cześć! 

















Temperatury spadły i aktualnie utrzymują się blisko zera, więc... postanowiłam przyodziać coś cieplejszego, jak widzicie na poniższych zdjęciach. W momencie ich robienia na polu były 4 stopnie (przynajmniej według ajfonowego termometru...).



 

 Futerko od NA-KD okazało się idealnym wyborem. Mimo krótkiej sukienki, uwaga - nie zmarzłam ani trochę. Dodatkowego ciepła dodały mi kozaczki, o których zakupie marzyłam już od dawna. W tym roku kozaki za kolano to już troszkę przeszłość, niestety (te na obcasie, maksymalnie wydłużały nogi). Odkąd pierwszy raz je zobaczyłam wiedziałam, że któryś z modeli musi być mój. 







Sukienka jest od niezastapionego teamu FemmeLuxe - jak zwykle ciut za krótka, ale za to ma świetny, gruby materiał. Do idealnej figury mi daleko, ale myślę, że na kimś z mniejszym bandzioszkiem będzie wyglądać śpiewająco. Wiecie, mogłabym usunąć swój tłuszczyk w Photoshopie, ale w sumie... po co?  intensywnie pracuję nad tym, żeby się go pozbyć, więc mam nadzieję, że za niedługo wskoczę w tę samą sukienkę i będzie "płasko" :P 



 

Przeglądając stronę NAKD upatrzyłam sobie właśnie poniższy egzemplarz i od razu wiedziałam, że zestawię je z tym pięknym futerkiem. Kolorystycznie idealnie do siebie pasują. Na Instagramie wrzuciłam Wam do wglądu fotkę na InstaStories - bardzo dużo osób podpytywało o rozmiar, jakość i dostępność rzeczy ze strony NAKD. Już śpieszę Wam na pomoc - rozmiar futerka: wzięłam klasycznie 38 i uważam, że spokojnie mogłam zamówić 36, z obuwiem tak samo. Zalecam więc zamówić rozmiar mniejszy mimo wszystko (przynajmniej, jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem tych konkretnych produktów).


 

 

 Mam także spódnicę i sweter, odpowiednio 38 oraz 36 i pasują idealnie. Wydawać by się mogło więc, że rozmiar zależy od rodzaju produktu. Przy każdym ubraniu, obuwiu, dodatków macie dostępną tabelę rozmiarów, więc na spokojnie polecam się dobrze wymierzyć przed zakupem. Jakość zdecydowanie idzie w parze z ceną, futro jest wykonane na maksa porządnie, nic się nie snuje, podszewka jest genialnie wszyta.







Jedynym minusem jest zostawianie po sobie śladów futrzanego owłosienia na welurowych poszyciach foteli samochodowych... :) Uwierzcie mi, oglądanie się ludzi za Wami oraz ich uśmiechy na Wasz widok są tego warte! 




Pamiętajcie, że na mój osobisty kod: 15gabi.k macie -15% rabatu na wszystko! 
Dodatkowo, teraz na hasło BLACKWEEK zgarniecie 30% upust na cały asortyment, spieszcie się :) 



Przepadłam na punkcie tych kozaków, są jak z bajki!






Tak samo zakochałam się w opasce z H&M - 29,90 pln. Dobrałam do niej perły z tzw. asortymentu "po babci". Zestaw idealny. Muszę go powtórzyć, jak spadnie śnieg, mam wrażenie, że taki outfit ze śniegiem komponuje się magicznie <3







fur coat  here  
boots here
headband h&m
dress here



Ciepłego tygodnia Kochani!













You Might Also Like

2 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.