#parisienne

05:43

Hej!


 





Na szybko wrzucam Wam zaległą stylizację. Mam nadzieję, że nie zdążyliście o mnie zapomnieć od czasu ostatniego posta! Cały zestaw pochodzi ze Stradivariusa. No, może nie cały - płaszcz zamówiłam TUTAJ, a torebkę wyhaczyłam w Mohito. 







 Wiadomo, wykonana na wzór Chylak bags, ale duuuużo tańsza (109 PLN) najważniejsze, do jakości nie mam zarzutów. Jest super wykonana, i co dopracowana i materiał jest świetną imitacją skóry naturalnej. 
Zostawiam Was ze zdjęciami, wyjątkowo bez tekstu i lecę dalej!































TOTAL LOOK Stradivarius 
bag mohito


You Might Also Like

8 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.