Hello winter with Bonprix

02:25

Hej! 








Za tydzień Święta, czego kompletnie nie czuję. Stylizacja jakby jesienna, pogoda także. Kto to widział 13 st. w grudniu?! Jednak... nie narzekam, wolę to niż 20. stopniowe mrozy...

 

 
 
 


Mimo wszystko, zestaw, który dzisiaj wrzucam spokojnie mógłby zostać przedstawiony na wiosnę, jesień lub nawet późne lato. 

 


 

Hit czy kit? Ja dopiero je odkryłam. Na nowo. Ostatni raz miałam taki egzemplarz na nogach w gimnazjum (chyba?). Czułam się w nich niesamowicie pewnie. Od razu widać po zdjęciach, kto w jakich "outfitach" czuje się najlepiej. Dla mnie to jest właśnie połączenie spódnicy midi, koszuli bądź swetra, botków bądź kozaków i koniecznie płaszcz. Płaszcz być musi. 

 

 

Strasznie się ostatnio przykleiłam do spódnic midi, szczególnie tych plisowanych. Układając w głowie zestawy, za każdym razem i do wszystkiego widzę spódnice! Może trzeba to leczyć?Muszę nad tym pomyśleć. Zima idzie, a ja odkryłam spódnice, świetny tajming. Jeszcze, dzięki pięknej aurze, nie marznę, ale coś czuję w kościach, że to się szybko zmieni. 



Kowbojki to moja nowa miłość. Myślałam, że nigdy mi się nie spodobają, a tu proszę. Kobieta zmienną jest. Często tak mam, że do pewnych trendów muszę się po prostu przekonać, opatrzeć z nimi. Takie buty są super dodatkiem i tak naprawdę "robią" całą stylizację. Szczególnie w połączeniu z kabaretkami. Musicie jednak uważać, bo ten model jest bardzo zdradliwy. Ma wysokie cholewki, przez co może (nie musi) skracać nam nieziemsko nogi i dodatkowo dodać im masywności. Dlatego też wybrałam delikatnie rozkloszowaną i zwiewną spódnicę, żeby troszkę dodać lekkości sylwetce. Wyrównałam proporcje koszulą z dodatkowym żabotem, co optycznie powiększa co nieco w okolicach klatki piersiowej ;). 






Nie zanudzam, BUZIAKI! Pamiętajcie - umyjcie okna, wszyscy Święci na Was patrzą! ;)
 



 bonprix total look
coat stradivarius
bag mohito

You Might Also Like

6 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.