jak nosić długie kozaki? z plisówką!

02:38

Hello! 
 


 


 

 
Bardzo długo zastanawiałam się, do czego mam ubrać wysokie kozaki z szeroką cholewką. W końcu, zupełnie niechcący przymierzyłam je do mojej ulubionej plisówki. W ogóle, w tym roku przykleiłam się do plisówek - są mega kobiece i mają idealną dla mnie długość. Może jak schudnę to przekonam się do spódnic przed kolanko :P





 

Wracając do tematu, kozaki do kolan z szeroką cholewką to niekwestionowany HIT prosto z wybiegów, ale także Instagrama i.. ulic. Botki ubrane do spódnicy midi, rzadko kiedy wyglądają dobrze. Muszą mieć odpowiednią długość cholewki, a my odpowiednią szczupłość łydki. 

 

 


 
 


Ciężko trafić na takie, które nie skrócą nóg i nie zaburzą proporcji sylwetki, a wręcz przeciwnie - wydłużą nogi i nas. W pogoni za ukryciem tych mankamentów, zaczęłam te kozaczki ukrywać pod plisami. 

 

 
 

 
 
 


Wychodzi ekstra. Wszystko zgrywa się w jedną całość, nie ma odcięcia, którego nie cierpię. Zresztą, po zdjęciach widać, że taki outfit jest stworzony dla mnie ;). Do beżu i wężowego printu na kozakach dobrałam biały, stonowany strój. 





 


Jak Wam idą przygotowania do Świąt? 




Miłego dnia! 

 


coat new yorker
skirt stradivarius
shirt hm
shoes  here
bag orsay

You Might Also Like

7 komentarze

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.