Jeans + fringes

23:56








Na Fanpejdżu i Instagramie pokazałam Wam sandałki, które doszły do mnie wczoraj. Nie mogłam czekać do wiosny, musiałam Wam je pokazać w całej okazałości! Nie martwcie się, Słońce tak świeci, że nie miałam szans zmarznąć :P Jestem nimi zachwycona, są bardzo lekkie i naprawdę wygodne! Zaskoczyło mnie to, byłam nastawiona na ewentualne odciski i chwianie nóg. Na szczęściem, myliłam się i jak tylko nadejdą cieplejsze dni, nie ściągam tych sandałków, mówię Wam :) 
Cena - zobaczcie sami, baaardzo konkurencyjna w porównaniu do innych stron - TUTAJ


Uwaga! Przygotujcie się na spooorą dawkę zdjęć. Co sądzicie o tej wiosennej propozycji?




















jeans jacket bik bok
cropped sweater atmosphere
beige jeans vero moda
sunnies pepco
heels here






pics Martyna Urbańska

You Might Also Like

17 komentarze

  1. super sandałki! wyglądają bardzo seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo seksownie Ci w tych butkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem totalnie zakochana w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  4. <2 love <3 nie tylko buty, ale cała stylizacja :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowe są!
    Świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw a sandałki są genialne! Super! :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow wyglądasz fantastycznie;) świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W butach jestem zakochana!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.