Suede jacket

00:53










Zamsz 'chodził' za mną już od jakiegoś czasu. Kupiłam kurteczkę ze zdjęcia poniżej na długo przed tym, jak okazało się, że będzie to baaardzo gorący trend nadchodzącego sezonu wiosna - lato. Wciąż modne będą lata 70., z czego bardzo się cieszę. Lubię 'wracać' do tamtego okresu w modzie, nieczęsto, ale lubię. Projektant domu mody Balmain, którego na pewno dobrze znacie ze współpracy z H&M - Olivier Rousteing - proponuje na ten ciepły okres w roku porządnie zaopatrzyć się we wszystko, co zamszowe. Tak więc Dziewczyny - przeczesujcie szafy Waszych mam w poszukiwaniu dzwonów, lenonek i ciuchów z materiału wspomnianego wyżej. Dzięki temu, w nadchodzącym sezonie nie zaliczycie modowego faux - pas! 











heels here 
suede jacket nn
turtleneck basic
wide leg pants atmosphere
sunnies george



You Might Also Like

23 komentarze

  1. Cudo! nic dodac nic ująć !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamsz jest fajny!
    Dopóki się nie ubrudzi i nie wytrze ;P

    Super ten Twój płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta kurteczka, klasyczna ale z pazurem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie pasują ci takie spodnie ;) ja jednak dla siebie wole obcisłe, jakoś wyższa się wtedy czuje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Ty lubię od czasu do czasu wrócić do lat 70:) Ale zamsz to mogłabym nosić akurat na okrągło :D
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, zamsz jest teraz na topie, co widać po wystawach sklepowych :) super kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki klimat i cieszę się, ze ta moda powraca. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja:) Piękna kurtka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki cudne, choć ukryte! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zakochałam się w zamszu :)
    Super Gabi!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twój styl:) wyglądasz świetnie:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym z chęcią ubrała tę kurteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka przykuła mój wzrok, bardzo fajne połączenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Look e imagens maravilhosas
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Meu canal:https://www.youtube.com/watch?v=apP6eHn5PlI

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie eh...buciki rewelacja:-)jaką cena?

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz, zakochałam się w tych butkach <3
    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja!

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam!
    Obserwacja za obserwacje <3

    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kurteczka zamszowa jest bardzo fajna, jednak do tych spodni sie nie przekonam:)
    pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zestaw, a kurtka boska! <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.