summary - February

12:50








Pierwszy raz publikuję tego typu posta. Zauważyłam, że w przypadku większości blogów, znajdują one zainteresowanie wśród czytelników. Podsumowanie lutego... Hmmm. To był ciekawy miesiąc - pod każdym względem. Dostałam staż - ot, dlaczego jestem tu tak rzadko. Praca od 7-15 nie ułatwia wybrania się na  'szybkie foty'. Nie narzekając nad swoim żywotem (bo nie mam ku temu powodów :p ) przejdę dalej. Jeśli chodzi o luty w stylizacjach - miesiąc ciekawy, nudno nie było - chyba (?), ale to pozostawiam Waszej ocenie :) Przede wszystkim te wszystkie fikuśne jak na zimowy okres wdzianka, powstały we współpracy ze... Słońcem i ciepełkiem. No, inaczej bym chyba zamarzła. Aż tak się dla mody nie będę poświęcać... :P 
Który zestaw spodobał Wam się najbardziej? 












You Might Also Like

17 komentarze

  1. Wszystkim przedstawicielkom płci pięknej
    składam najserdeczniejsze życzenia zdrowia,
    pomyślności i samych pięknych dni w życiu.
    Życzę by uśmiech rozpromieniał Wasze twarze
    i byście zawsze czuły się doceniane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stylizacje !!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 5!
    To moje marowe typy :)

    Życzę wytrwałości w stażowaniu ;P
    Ja to chyba bym umarła, jakbym miała od 7 pracować ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, że łatwo nie jest :D Nie dziękuję!

      Usuń
  4. każda z tych stylizacji ma coś w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje stylizacje! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy zaskakują. Masz świetny styl i gust:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo udane, klasyczne rozwiązania są najlepsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje, uwielbiam każdą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są takie zestawienia bo od razu widać jaki ktoś ma styl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BEAUTIFUL LOOKS :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.