powder pink + gray heels

13:03





Moi Drodzy, wrzucam Wam szybciutko posta z moją propozycją ubioru na nadchodzące Święta. Pudrowo, biało - wiosennie. Apaszka to nawiązanie do stylu retro, który uwielbiam. Bez niej byłoby tak... nie dla mnie. Mdło. Musiałam dodać coś od siebie :) Nie pojawię się tutaj na pewno przez Wielkanoc, więc życzę Wam wszystkim Wesołego Alleluja! Spędźcie ten czas w gronie najbliższych - to jest najcenniejsze. 








 \









sunnies greenpoint
coat nn
top solar
pants denim.co
heels deezee

You Might Also Like

28 komentarze

  1. U Ciebie czuć już wiosnę! :) Super look ! :) Ja także życzę WESOŁYCH ŚWIĄT ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne butki, bardzo korzystnie w nich wyglądasz. Świetnie wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnio mój ulubiony kolor! Jak zawsze pięknie i świeżo!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i bardzo elegancko:-)wygladasz perfekcyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudrowy róż to chyba mój ulubiony kolor, świetna stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, najbardziej spodobał mi się płaszczyk ♥
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Wesołych świąt Kochana :*
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i Spokojnych Świąt i dla Ciebie, Gabrysiu!

    odpoczywaj w nie :)

    a w pastelach wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3 Zazdroszczę Ci umiejętności noszenia takich "pudrów", ja w jasnych kolorach zazwyczaj wyglądam, jakbym odeszła prosto od prania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo mi się podoba! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look, świetnie CI w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka dama! klasa! elegancja! świetnie wyglądasz :-) obserwuję ;-*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny płaszczyk!!! idealny na wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pastele uwielbiam! Tak więc cały zestaw bardzo do mnie przemawia :)
    Tobie również wesołych świąt Gabi :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że wiele Twoich stylizacji lubię, ale ta jest fantastyczna:) Każdy element zestawu mi się podoba:) Piękny kolor, fason płaszcza. I te szpilki są śliczne! Dla mnie wyglądasz idealnie:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Cała ta stylizacja wydaje się być w stylu retro, zarówno płaszcz, jak i apaszka nadają jej takiego charakteru :) Poza tym - piękny fason i sama elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny płaszcz i genialne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. czuję wiosnę! jest modnie i kobieco, a płaszczyk mnie totalnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.