ay, ay captain! + how to wear white pants

13:30

Białe spodnie. Ciuch, który budzi skrajne emocje. Jedni je kochają, innym kojarzą się z tandetą. Wiadomo, są gusta i guściki, jednak wystarczy odpowiednio dobrać dodatki, żeby nasz zestaw był stylowy nie kiczowaty. 





Zacznijmy od tego, że biały kolor, czy to na spodniach, spódnicy, czy topie - optycznie dodaje osobom o pełniejszych kształtach troszkę centymetrów. To nie jest mit, to prawda. Jak to się mówi - true story. 
W sklepach znajdziemy masę różnych rodzajów białych spodni - dzwony, szwedy, rurki, proste... Które są najlepsze dla kogo? 

Klepsydra 
rozbudowane biodra i uda, wyraźnie węższa talia, spory biust
Wystarczy, że wybierzesz spodnie ze streczem - będą dobrze przylegać do Twoich ud, ułożą się na ich kształt. Sięgaj po nogawki proste lub te lekko rozszerzane na dole. Unikaj spodni z dziurami.

Sylwetka szczupła, niewysoka
Zdecydowanie powinnaś postawić na krój 'skinny', czyli ten najbardziej przylegający do ciała. Najlepiej, żeby miały wysoki stan - optycznie wydłuży to Twoje nogi. 

Sylwetka szczupła, wysoka
Dziewczyny o długich nogach mają niesamowity komfort i mogą nosić każdy model białych spodni, jaki jest dostępny na rynku. Myślę, że tylko boyfriendy są w stanie skrócić te długie do nieba odnóża :-)

Gruszka
wąskie ramiona i stosunkowo szerokie biodra oraz uda
Unikaj tego koloru spodni. Podkreśli on niepotrzebnie i tak szerokie już biodra. Wybieraj natomiast ciemniejsze odcienie jeansu, który posiada strecz. Nogawki powinny być proste. Wystrzegaj się boyfriendów i rurek. Te pierwsze poszerzą optycznie Twoje uda, drugie zaś stworzą niekorzystny kontrast między biodrami i łydkami. 

Kilka rad
1. Aby Twoja pupa wydawała się pełniejsza wybierz ten model spodni, który ma na kieszeniach z tyłu jakieś aplikacje. 
2. Biały kolor odbija światło - jest więc idealny na lato.
3. Długość 3/4 odradzam tym z Was, które mają szersze łydki. 
4. Pamiętajcie o tym, że pod białe spodnie powinno się, a nawet wypada, zakładać odpowiednią bieliznę! Nikt nie lubi oglądać wystających ponad spodnie 'reform', czy prześwitujących czarnych fig...




Podsumowując, opisane wyżej spodnie możemy założyć praktycznie na każdą okazję i do -prawie- każdego typu figury. Na blogu wielokrotnie przedstawiałam Wam zestawy, które zawierały w/w białaski :-) Krótkie streszczenie:




Jak widzicie, charakter białych spodni zależy tylko do Waszej wyobraźni. Może powstać z ich udziałem typowy casual, 'młodzieżówka' (jak ja to mówię:P), zestaw elegancki.. Możliwości jest tyle, ile ciuchów w Waszej szafie! Wydaje mi się, że każda z tych stylizacji byłaby o wiele bardziej nudna, gdybym zamieniła owe owe odzienie nóg na zwykłe jeansy... Poniżej dodaję zdjęcia ostatniego zestawu z powyższego kolażu, który w przeciwieństwie do starszych poprzedników, dziś ma swoją premierę na blogu :-) 













  







jacket nn / sh
tee river island / sh
white jeans nn / sh
sneakers converse
bag brytyjka.pl
bracelets house





A Wy? Macie jakieś doświadczenie z białymi spodniami? Lubicie? A może jesteście w gronie 'hejterów'? Dajcie znać!







P.S. To mój setny post! Jak ten czas leci... Dzięki, że jesteście ze mną! 

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Mi się bardzo podobają białe spodnie ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest kolor spodni, który dopiero niedawno polubiłam :-) fajnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku kupiłam swoje "białasy", w dodatku z dziurami:) Wydaje mi się, że na lato spodnie w tym kolorze są idealne, bo sprawiają wrażenie lekkich, nie obciążają sylwetki:) Piękne zdjęcia i ..ładne upięcie w postaci warkocza;) Też takie noszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę właśnie jeszcze jakieś białaski dziurawce dołapać ;)!

      Usuń
  4. uwielbiam białe spodnie! noszę je na wieeele różnych sposobów :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasnzie mi się podobają białe spodnie, ale nie mogę trafić na takie, które dobrze by na mnie leżały :( fajna stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię białe spodnie, nawet ostatnio je sobie zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam kompleksów związanych z białymi spodniami. Posiadam kilka par i nie waham się ich używać;-) Lubię i już.
    Ty widzę też i bomba. Czy jest lepszy zestaw na lato jak to co pokazałaś? Biel i paski to klasyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem na przykład biel nie jest tandetna.
    no i krój, nie w kroju nawet problem - po prostu ja zawsze będę uważać, że w bieli się dobrze wygląda, jesli ona noszącej ją osoby nie "pobledza".
    Dlatego już chyba prędzej sama założę biały dół, niż górę - bo z bielą na górze wyglądam jak trup ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Great creations! I love your outfit of the day and love the white jeans paired with turqoise coat :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażam sobie lata bez białych spodni! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i bardzo przydatny post! Mój faworyt to stylówka z jeansową kamizelką :)
    Ale ten marynistyczny zestaw też biorę w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobre rady co do białych spodni bede pamiętać ;)
    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, ja nie przepadam za białymi spodniami, zdecydowanie wolę ciemniejsze odcienie, najlepiej czarne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje i okazuje się, że dobieram odpowiedni krój spodni do mojej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie białe spodnie są genialne. Niestety nie pasują do mojej figury.:/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się białe spodnie, ale na kimś. U mnie zawsze się szybko brudzą, niezależnie jak bardzo bym uważała. No i popełniłam śmiertleny błąd - mianowicie przy rozbudowanych łydkach kupiłm je w formie 3/4! Jakoś się wtedy tak do nich zraziłam, że teraz już wolę zwykłe, ciemne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam białe spodnie! Wlasnie odkopalam stare lekko rozszerzanie spodnie z zary i zamierzam je wykorzystać :D

    Twój zestaw strasznie mi sie podoba! Uwielbiam marynarskie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Ja białe spodnie lubię, ale bardziej na kimś, sama ich nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mam nic przeciwko bieli , co więcej uwielbiam całe sety :)
    Ja tylko zwracam uwagę na krój białym spodni i materiał , długo szukałam tych jedynych , wiele serio podchodziło pod tandetę :)
    ahh marynarskie klimaty , to dopiero dla mnie wyzwanie :)
    świetnie wyglądasz , świeżo i młodzieżowo , super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, czasem jeden dodatek albo jakiś dziwny krój i spodnie odpadają...
      Dzięki!

      Usuń
  20. ja na białe spodnie zdecydowałam się całkiem niedawno i jestem bardzo zadowolona :) must have na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię białe spodnie, ale na kimś :P sama jakoś źle się w nich czuję. Świetnie się prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim GRATULACJE z okazji 100 postu:)! Na wszystkie zerkałam i wszystkie mialy swoj klimat i robily wrazenie...To tylko Twoja zasługa Gabi!Oby tak dalej:)a ten dzisiejszy taki marynarski ma idealne tło:)i jest pelen uroku:)slicznie wygladasz jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! :) mam nadzieję, że daej będziesz ze mną!

      Usuń
  23. Great post!

    Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice!:))
    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  25. Białe spodnie lubię najbardziej właśnie w zestawieniu z paskami i granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Białe spodnie wyglądają bardzo ładnie we wszelkich stylizacjach, jednak obawiam się, że muszą być prane po każdym założeniu, przez co jeszcze się nie przekonałam do ich kupna.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piorę tak mniej więcej po trzech, ale uważać trzeba ;)

      Usuń
  27. Z tym jak wyglądam teraz nie zdecydowałabym się na białe spodnie :( A zawsze na nie mam ochotę!
    Jeśli masz chwilkę wpadnij do mnie, może znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie! :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw, bardzo lubię marynarski styl na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdecydowanie należę do fanek białych spodni. Jak mówisz, są odpowiednie w zasadzie na każdą okazję. Gdyby tylko jeszcze noszeniu białych spodni nie musiał towarzyszyć ciągły strach przy siadaniu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie Ci w białych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam uwielbiam sh :-) Świetny zestaw, biel latem powinna rządzić na ulicach!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam białe spodnie latem. Szczerze jednak nienawidzę zima. Wówczas to dla mnie tandeta. Twoje połączenie bardzo przypadło mi do gustu. Bardzo lubie taki marynistyczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Białe spodnie zawsze byly sa i beda na czasie...kobieta wyglada w nich super..faceci zreszta tez;)Ty wygladasz w bialych spodniach natomiast bombowo!w kazdym zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Też uważam, że białe spodnie są ponadczasowe ;)

      Usuń
  34. ja w białych spodniach nawet 5 minut niebyła bym czysta :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobają mi się białe spodnie, ale na kimś. Sama nie noszę, bo bym się stresowała, że zaraz się ubrudzę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja przymierzam się do zakupu białych spodni, ale póki co nie znalazłam takich, które by mi odpowiadały:) Ty za to wyglądasz genialnie !!!! Świetny marynarski styl i w białych spodniach wyglądasz super :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.