crop top + sneakers

13:21

Dzisiejszy zestaw trochę 'usportowiłam' :-) W taką upalną pogodę, staram się unikać obcasów. Chyba, że jest to jakaś specjalna okazja. Zamieniam je na obuwie na płaskim obcasie - zdecydowanie wygodniej! Tutaj postawiłam na adidasy - są super przewiewne przez siateczkę, więc stopy cały czas mogą liczyć na dopływ świeżego powietrza :-) 
Torebkę kupiłam w Lidlu. Dopiero trzecim z kolei. W dwóch poprzednich o godzinie 10 wszystkie egzemplarze zostały już wyprzedane... Gdyby nie to, że Lidl ma naprawdę -niekiedy- fajne ciuchy (i to dobrej jakości!), to w życiu nie dałabym się wciągnąć w tą żenadę.. U Was w Lidlu też tak jest?.. Biegną te kobietki, przepychają się i wyzywają o jeden ciuch. No cóż - ja stawiam na spokój i pokój, a i tak zawsze udaje mi się coś kupić.


P.S.Okulary! Mam okulary, jak zapewne zauważyliście. Proszę więc uroczyście o przyjęcie 
mojej skromnej osoby do grona Okularnic :-)!


P.S.2. Nie uwierzycie, ale... jestem chora. Tak. Przy prawie czterdziestu stopniach, mój organizm postanowił zachorować... Lecę więc wypoczywać i.. spać!


















crop top nn / sh
shorts house
sneakers house
bag lidl


You Might Also Like

60 komentarze

  1. U mnie w Lidlu jest tak samo. Jeśli chce się coś kupić trzeba stać w kolejce jeszcze przed otwarciem, a potem dosłownie bić się o daną rzecz.:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bić. To jest porażające zachowanie ludzkie....

      Usuń
  2. Serio, taka fajna torba w lidlu? Jeszcze nigdy tam nic nie kupiłam, ale raz miałam okazję być świadkiem tego natarcia i wielkiej bitwy po dostawie sportowych ciuchów (:

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ze względu na te natarcia, staram się przychodzenie na otwrcie omijać. Idę później na chybił trafił :p

      Usuń
  3. Fajna torebka, nigdy bym nie uwierzyła, że takie rzeczy sprzedają w Lidlu :) A jeśli chodzi o przepychanki to moge sobie tylko wyobrazic, w sh u mnie w miescie jest pdoobnie. Zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie właśnie na odwrót, w SH można kulturalnie sprawę załatwić, a w Lidlu to istny armagedon... Dzięki;)!

      Usuń
  4. fajna torebka ! ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to były takie worki w Lidlu :o

    jejku, ja jestem tak bardzo poza tematem, że aż wstyd ;P
    nawet nie zwracam uwagi zwykle na te lidlowe promocje odzieżowe, bo u mnie to się rozchodzi już bladym świtem w dniu dostawy.
    Fajna bardzo jest!

    no i crop top do szortów z wyższym stanem - moje ulubione połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no były, były. I rozeszły się z prędkością światła.. Ja niestety zwracam.. Idę później i w ciszy błagam, żeby coś dla mnie zostało :P

      Usuń
  6. Witaj w gronie okularnic, fajne oprawki dobrałaś.
    Zestaw miły dla oka, ale osobiście tak mam, że nie podobają mi się czarne, pełne i plaskie buty do mini czy szortów. Widziałabym tu jakieś sandałki, nie musiałyby być na obcasie, albo jakieś kolorowe trampki

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w Lidlu co czwartek kolejka jest z pięć razy większa niż przed lumpem (wiem, bo jak idę/jadę do lumpa na towar mijam Lidla). Byłam tam raz jak mieli jakąś zimową wyprzedaż i szeroko reklamowali słynnej już chyba patelnie. Masakra. Ludzie autentycznie zachowywali się jak stado bydła. A mówi się, że to w SH kobiety dostają jakiegoś pierdolca - u mnie w mieście wręcz przeciwnie jest pełna kultura. Fajnie, że udało Ci się trafić na torebkę ;) Boska fryzura a i okulary bardzo Ci pasują :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardo dziękuję :)! Zgadzam się, ludzie się zachowują w tym Lidlu tak, jakby za darmo te rzeczy rozdawali..

      Usuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuja Ci bardzo te okulary:) a torebka bardzo fakna, warto bylo pochodzic po Lidlach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hallo Liebes, ein wunderschöner Look
    love Nele ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się Twoja fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W Lidlu jak na lumpie - z tą róznicą, że na lumpach baby się biją raczej te młodsze, zaś w lidlu przodują emerytki :) U mnie jak szłam z pracy po torbach śladu już nie było... Fakt, ma ten sklep czasem całkiem ciekawe rzeczy, ja niedawno kupiłam kostium kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go na Twoim Fanpage ;) super jest. Nooo, dokładnie. One to mają naprawdę parcie na te rzeczy :P

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie połączenia krótki top + wysoki stan. :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie cuda w lidlu?! Marze o takiej torbie! Ale tez nie mam ochoty za duzo na nią wydawać ;)
    Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. top i torebka super:) ślicznie wyglądasz w okularach:)
    pozdrawiam!:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj słoneczko ostatnio nas rozpieszcza!
    Jeszcze nie widziałam Cię w takim wydaniu i szczerze przyznam, że ogromnie mi się podoba! Świetny set!
    A w tych okularkach i uczesaniu wyglądasz genialnie!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ i zwracam się z prośbą o poklikanie w linki
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że takie fajne worki były w Lidlu! Teraz to już na pewno nie uda mi się ani jednego dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehh niestety tak bywa, że gdy jest coś tańszego, ale za to ładnego i dobrej jakości, to ludzie się na to dosłownie rzucają :/

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygodnie i na luzie :D to lubię ostatnio najbardziej :) proszę zdrowieć! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw świetny, życzę dużo zdrowia! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. To tak samo jak i ja! Wczoraj gardło dawało znaki ale dzisiaj to już przesada! Jeszcze trochę i przestanę mówić :(
    Co do stylizacji to zdecydowanie w takie upały sprawdzają się looki tak jak ten Twój. Prosty i przede wszystkim wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, extra torebka

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. crop top świetny !!

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie kupowałam nic w Lidlu, bo... mam go za daleko :)
    Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. torebką jestem zachwycona ! ładnie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taka torba z lidla? Dawno ją kupiłaś? Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A u mnie pisałaś,że chodzisz w obcasach w takie upały:P,ja też dalej przeziębiona i zachrypnięta:P
    wracaj do zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh;) dzisiaj byłam na przykład:p chodzę, chodzę, jak wymaga tego sytuacja :) czyli inne buty nie pasują :P

      Usuń
  29. cudownie wyglądasz, piękna torebka :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. też noszę okulary, nawet podobne do Twoich! :D super top, tak patrzę na niego i chyba mam identyczny - również z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Również upolowałam tą torebkę :)
    Niestety miałam mega farta, bo u mnie w mieście jest tylko jeden Lidl i pojawiłam się tam 20 minut po otwarciu i była tylko jedna jedyna :D
    Mnie przerażają te wszystkie starsze babcie, które rzucają się na ubrania typowo dla nastolatków, no po prostu czasem nie wierzę własnym oczom, co one "przymierzają" w tym Lidlu xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo tak! Dokładnie, ja też widuję więcej starszych Pań... :P

      Usuń
  32. bardzo podoba mi się kształt okularów, jak i dodatki, które dobrałas do tego zestawu :)
    + obserwuję

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja tam jestem w stanie uwierzyć w chorobę w upały, dwa lata temu przez to przeszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wygladasz w okularach:)i fanie dobralas oprawki, sa bardzo twarzowe, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! Do twarzy Ci w okularach :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie lubię takich torebek... ale topik masz śliczny!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.