jedna spódnica i tyle radości!

02:03

Od dawna wiadomo, że nawet jeden nowy ciuch w damskiej szafie może sprawić nam - kobietkom - niesamowicie dużo radości. Pewnie są jakieś wyjątki, ale ja się do nich nie zaliczam :-) Tak też było ze spódnicą, którą możecie oglądać poniżej. Jak tylko ją dostałam, dotknęłam i zmierzyłam - wiedziałam, że będzie zajmowała pierwsze miejsce w moim 'modowym' sercu :-)))) 
Jest starannie (ręcznie!) wykonana przez baaardzo zdolną, młodą kobietę - Elę. Mamy więc pewność, że w kupiony przez nas produkt została włożona cała masa pracy i pasji. Generalnie... jakby to powiedzieć... Nie ma lipy :P! 
Uwielbiam rozkloszowane spódnice. Potrafią dodać niezwykłego uroku całemu zestawieniu i są idealne na lato! Zachęcam Was więc Moje Drogie Dziewczyny do zapoznania się z ofertą marki ELSON. Gwarantuję Wam, że zauroczycie się tymi spódnicami tak, jak ja swoją 'szarówką' :)








#jednaspódnicaityleradości









\










crop top pineapple / sh
\skirt here
heels deezee
sunnies nn










pics -  my lovely Husband <3

You Might Also Like

53 komentarze

  1. ładnie Ci w takich kolorkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo, piękna ta spódnica! Cudny krój! <3 Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna spódnica, ja mam podobną czarną i też ją noszę gdzie tylko się da, na wszelkie imprezy, tak bardzo ją kocham! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie spódnice!!!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pięknie wygląda ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna spódnica ! sama szukam takiej meega rozkloszowanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możesz się zgłosić do tej Dziewczyny, która szyła moją :)

      Usuń
  7. Przepiękna jest ta spódnica ;) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wygląda z ta krótką bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta spódnica jest niezieeemska. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica rewelacyjna :) zapraszam na mój blog, dopiero zaczynam, dziś pierwszy post http://juli-eet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ta spódnica jest bajkowa! uwielbiam takie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękna! Sama mam dokładnie ten sam krój :) W Twojej podoba mi się faktura!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódnica oraz buty, przepięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódnica mam bardzo podobną tylko inny kolor;) może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest świetna! Uwielbiam rozkloszowane spódniczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna spódniczka. pięknie w niej wyglądasz :). Aż miło włożyć takie starannie wykonane ubrania. W dzisiejszych czasach to rzadkość :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie rozkloszowane spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taki fason! Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten fason spódnic, a Ty prezentujesz się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten fason! oj i zgadza się - jedna rzecz potrafi wprawić nas w mega dobry humor:D pięknie wyglądasz:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest ta spódnica!
    jak ona się kloszuje - <3!

    OdpowiedzUsuń
  22. o łał rewelacyjnie wyglądasz i spódnica mi się podoba <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. taka spódniczka wciąż robi wrażenie:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna! Ale oczyma wyobraźni widzę tę spódniczkę na przykład limonkową...Fryzurkę fajną popełniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Obsessed with your skirt!
    Happy friday doll!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna spódnica
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny look kochana! wyglądasz wspaniale

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie! Tak dziewczęco i zalotnie!:) spodnica obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna spódnica *.* Mam taką tylko,że czarna i z takiego samego materiału jak zauważyłam na zdjęciach.Chciałabym mieć taką szarą :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Również lubię rozkloszowane spódnice, a Twoja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki śliczny outfit. Bardzo mi się podoba ta spodniczka
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszamy na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie wyglądasz. Rozkloszowane spódnice to hit tego sezonu :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastycznie się układa, widać, że uszyta bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zestawienie z krótkim topem. No i szarości lubię, więc tym bardziej mi się podoba. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam rozkloszowane spódnice, ale są rozkloszowane i rozkloszowane... hehehe Twoja jest piękna, taka stercząca rozkloszowana i takie fasony właśnie podobają mi się najbardziej :)
    Ma swój niepowtarzalny urok :)
    Crop top w duecie to super połączenie :)
    Bardzo mi się podoba :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  36. No normalnie BOSKO!!!!Cudnie nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Looking great in this two-piece! :)

    Love that skirt in particular! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta spódnica :-) Przygarnęła bym ją :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.