red shorts + stripes

11:36

Kolor czerwony był kiedyś jednym z moich ulubionych. W czasach liceum stwierdziłam, że nie jest mi 'na rękę' noszenie go, bo tylko podkreśla moje rumieńce. Uwierzcie mi, były serio widoczne.... Po wysiłku aż za. Cóż, taki był mój 'urok'. Był, po porodzie nie ma po nich ani śladu. Muszę się porządnie zmęczyć, żeby je znów wywołać. Tak na dobrą sprawę, trochę mi ich brakuję. Były swego rodzaju moim znakiem rozpoznawczym. A teraz? A teraz to chyba nie mam żadnego. No ale cóż, co za coś. Mogę przynajmniej znowu bez obaw nosić kolor czerwony, a tego mi bardzo brakowało! :-)





















tee nn /sh
shorts house
bag nn /sh
heels new look

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Powiem szczerze, że bardzo pasuje Ci czerwień, super wyglądasz, strzał w 10tkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kolor czerwony...super wygladasz
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenie:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo seksowne są te spodenki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wygladasz...zestaw dobralas idealnie..czerwony to Twoj kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie mam pojęcia z kolei co mam zrobić, żeby mi wyszły rumieńce ;P
    jak zmarznę albo się zezłoszczę... to nos mi czerwienieje ;P
    nigdy policzki ;P

    farciara ;P

    ale myślę, że nawet gdybyś ciągle je miała, to czerwień wcale przy nich nie przeszkadza - właśnie fajnie wygląda się, jeśli są i one i jakiś czerwony akcent stroju.
    Spójrz na Rosjanki - one często są rumiane, a czerwień chętnie noszą ;P
    Czy w strojach ludowych czy eleganckich kreacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :D! Zawsze nos haha
      Wesoła historia z tymi rumieńcami! Myślę, że wyglądałaś z nimi tak słodko jak w tej czerwieni!

      http://www.fashionmint.pl/

      Usuń
    2. Coś jest z tymi Rosjankami, masz rację ;) ale kurczę, tak mi nie pasił ten kolor, że szok. Wyglądałam jak jedna, wielka czerwona kula :p
      Nosy wam czerwienieją? Ale jaja! :D

      Usuń
  7. Fajne połączenie i ładnie Ci w tej szmince. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ah te shorty, ah te nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :) cudnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te spódnico-szorty :-) Lubię takie czerwone akcenty, przyciągają zawsze wzrok :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja po każdym wysiłku automatycznie robię się czerwona jak burak, ale to nie są tylko rumieńce - to cała twarz ;) W czerwonym się nie czułabym chyba dobrze, chociaż mam taki żakiet powiedziałabym, że pomidorowy ;) A Tobie bardzo pasuje :) Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jak się tak ekstremalnie zmęczę to jestem bordowa aż, masakra.. Dziękuję bardzo!:)

      Usuń
  12. świetnie wyglądają te paski z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja *-*
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo w moim stylu, ale shorty wymiatają! Czy to aktualna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda połączenie pasków z czerwienią! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor czerwony jest bardzo kobiecy i seksowny ! mi podoba się chyba najbardziej na butach typu szpilki :) co do zestawu to świetnie skomponowany :*
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, paski i czerwony- ciekawe połączenie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie! Super :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Na FB byłam przekonana, że to spódniczka, a tu takie zaskoczenie. ;)
    U mnie kolor czerwony to nadal mój ulubiony.

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  20. Skirt and top combo looks so good on you!! :)

    And I love those strappy heels! Looking stylish and pretty as always! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja - przemawia do mnie w całości! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Great look, I love it <3


    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne szorty! Swietnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja z czerwonym polubiłam się jak wróciłam do blondu. podoba mi się połączenie pasków z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bosko! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci w tej czerwieni...i na ustach i na nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo bardzo ladnie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.