bohemian

13:56

Mam! Laptop naprawiony w tempie ekspresowym i o tej to późnej godzinie zasiadam do tworzenia dla Was tego posta :-) Zdjęcia, na których mi zależało na szczęście udało się zachować.. Wszystko już zgrałam na przenośny dysk, jednak mam nadzieję, że już taka niemiła sytuacja się nie powtórzy.

Otrzymałam jakiś czas temu paczuszkę od Dressin.com. Na FANPEJDŻU zdradziłam Wam, co w niej było. Te z Was, które sądziły, że zamówiłam TEN komplet, miały rację! Gratuluję Dziewczyny, miło mi, że już trochę mnie znacie :-) Oprócz tego skusiłam się też na torebkę, ale ją wykorzystam do innego zestawu. 

W sumie, zawsze bałam się tego typu zakupów. Tym bardziej z poza granic naszego Kraju, dlatego też byłam baardzo ciekawa, w jakim stanie i czy w ogóle dotrą do mnie te rzeczy. Kolejną rzeczą, której się obawiałam było wykonanie i materiał, czyli jakość. 
Gdy tylko Kurier zapukał do moich drzwi, szybko odebrałam paczkę i zabrałam się za otwieranie. I tu przeżyłam miłe zaskoczenie! Komplet jest wykonany z przyjemnej tkaniny, co prawda trochę się mnie, np. przy podróży autem, ale jest to do opanowania. Poza tym, wykonanie - na mega, mega duży plus! Żadnego prucia na szwach, nitki nie wystawały (nawet na lewej stronie, co mnie pozytywnie zdziwiło). Wykończenia też bardzo ładne - 'perełkowy' guziczek, odkryte plecy... 
Jedynym minusem jest to, że o ile komplecik był od razu gotowy do użycia, to torebkę musiałam wywietrzyć :-) Zapach nie był przyjemny. Po kilku godzinach na balkonie, na drugi dzień była już moją towarzyszką zakupów :P 
Ogólnie, bez żadnego owijania w bawełnę - polecam tę stronę, serio. 
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie śmiało :-)

Poniżej przedstawiam Wam ów komplet. Mogę tylko powiedzieć, że na pewno nie zginie na dnie szafy :-) 


























two pieces set here
clutch nn  / sh
heels deezee
sunnies nn 

You Might Also Like

44 komentarze

  1. bardzo fajna stylizacja! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, wiem co oznacza laptop w naprawie. Ale dałaś dzielnie radę;-)
    ładny ten komplecik, z taką zgrabną figurą możesz sobie na taki strój pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie komplety. Ale ja chyba nigdy nie skuszę się na takie zakupy - dam sobie rękę uciąć, że nie trafiłabym z rozmiarem, bo z tego co słyszałam wypadają nieco zaniżone w porównaniu z naszymi europejskimi. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musiałam wziąć L-kę, a normalnie noszę S.. Ale na szczęście są podane szczegółowe wymiary, więc wszystko się da dobrze zamówić :0

      Usuń
  4. Wszystko fajnie ale wydaje mi się, że cmentarz żołnierzy i pomnik nie jest odpowiednim miejscem do robienia zdjęć stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem.. Zauważyłam kwiaty po zrobieniu zdjęć, już trudno, mój błąd - przyznaję.

      Usuń
  5. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten komplet, nie dziwię Ci się, że się na niego skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz, świetny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w tym ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest ten komplecik!
    i te frędzelki - <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze są te frędzle przy bluzce :) Ze sklepami internetowymi trzeba uważać i dwa razy wszystko sprawdzać, ale można trafić na naprawdę fajne rzeczy, które nam posłużą przez lata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten komplet! Bosko w nim wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny zestaw, ślicznie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wow! Świetny ten komplecik! Bardzo fajnie się w nim prezentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny ten komplet.
    Zapraszam do mnie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplet ! Idealnie na Tobie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne foty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow lovely, simply amazing!
    i adore the two pieces, it's eyecatchy and you are so in shape
    you look like a model
    simply perfect

    hope you visit my blog too <3
    AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny komplet, tez sie nad nim zastanawiałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny komplet ! mega stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Coraz bardziej przekonuję się do takich komplecików :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplecik jest świetny!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny zestaw ;) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten komplet! Prezentujesz się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. nice outfit loving the colors and prints of your short and top set and love your heels!

    lifeisashoe

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny komplet ! ładnie podkreśla Twoją figurkę :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy zerknąć do nas : http://labarbaretta.blogspot.com/2015/07/szach-mat-letnia-pora.html
    K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny jest ten komplecik! A Ty w nim prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You look amazing in this outfit! :)

    Love the matching shorts and top! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny outfit
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1
    Zapraszamy na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia są meega :)
    zapraszam na mój blog, dopiero zaczynam, dziś pierwszy post http://juli-eet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Komplet idealnie pasuje do Ciebie, pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw! bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli Obserwujesz - daj znać.
Nie oferuj mi "obs za obs" - odwiedzam każdego Komentującego i jeśli Twój blog przypadnie mi do gustu - na pewno dodam go do swojej listy czytelniczej :)

Rights

All of the blog contents are my property. You are not allowed to copy them without my permission.